Με αυτές τις ασκήσεις θα χάσετε εύκολα τα περιττά κιλά

Πέμπτη 07 Ιουνίου 2018

Πέμπτη 07 Ιουνίου 2018

Με αυτές τις ασκήσεις θα χάσετε εύκολα τα περιττά κιλά

Είναι γνωστό πως η γυμναστική μας βοηθάει να χάσουμε τα περιττά κιλά. Ωστόσο υπάρχουν κάποιες ασκήσεις που συμβάλουν περισσότερο στην απώλεια βάρους και μας φτάνουν πιο γρήγορα στο στόχο. Έτσι λοιπόν παρακάτω θα δείτε ποιες ασκήσεις συμβάλουν στο να κάψουμε πιο εύκολα θερμίδες.

Το σκοινάκι. Εάν κάνετε σκοινάκι μπορείτε να κάψετε μέχρι και 900 θερμίδες την ώρα. Αυτό το μικρό εξάρτημα είναι πολύ αποτελεσματικό, για όσους θέλουν να χάσουν βάρος και λίπος σε γρήγορο χρονικό διάστημα.

Τρέξιμο. Όσοι τρέχουν σε καθημερινή βάση μπορεί να κάψουν μέχρι και 800 θερμίδες την ώρα.Και εφόσον αρχίσετε να τρέχετε με έναν σταθερό ρυθμό, τότε ο οργανισμό σας θα συνεχίσει να καίει επιπλέον θερμίδες κατά τη διάρκεια της υπόλοιπης ημέρας.

TIP!

Kickboxing. Μπορεί να σας ακούγετε λίγο βάρβαρο αυτό το άθλημα, αλλά αν το προτιμήσετε θα χάσετε αρκετές θερμίδες. Τόσο οι κλωτσιές όσο και οι κινήσεις με τα χέρια, γυμνάζουν όλο το σώμα και ενισχύουν τη μυϊκή μάζα. Στόχος του Kickboxing είναι κάθε 90 δευτερόλεπτα, να ξεκουράζεστε για 30 δευτερόλεπτα και μετά να συνεχίζετε.

Ελλειπτικό. Είναι μια από τις καλύτερες ασκήσεις αφού έχετε τη δυνατότητα να δυσκολεύετε τα επίπεδα ανάλογα με τις απαιτήσεις σας. Και φυσικά όσο πιο δύσκολο γίνεται τόσο πιο πολλές θερμίδες καίτε.

Κωπηλασία. Σε όλα τα γυμναστήρια θα βρείτε το ειδικό μηχάνημα για να κάνετε κωπηλασία. Με αυτή την άσκηση μπορείτε να κάψετε από 450 έως 700 θερμίδες την ώρα.

Power Yoga. Αυτό το είδος γιόγκα έχει γίνει πολύ δημοφιλές στο δυτικό κόσμο λόγω του έντονου ρυθμού και των θερμίδων που καίει. Εκτός όμως από τις θερμίδες η Power Yoga προσφέρει πολλά οφέλη τόσο στη σωματική όσο και στη ψυχική υγεία.

 

More for you

 
 

Don't Miss