5 διατροφικές συμβουλές αν είσαι έγκυος την περίοδο των εορτών

4moms4MOMS Κυριακή 24 Δεκεμβρίου 2017

Κυριακή 24 Δεκεμβρίου 2017

5 διατροφικές συμβουλές αν είσαι έγκυος την περίοδο των εορτών

Σίγουρα είναι δύσκολο να είσαι έγκυος στις γιορτές με τόσους διατροφικούς πειρασμούς γύρω σου. Η εγκυμοσύνη θέλει προσοχή στη διατροφή και μόλις τους τελευταίους μήνες μπορείς να πάρεις 200 θερμίδες παραπάνω την ημέρα.

Τι να προσέξεις στο χριστουγεννιάτικο τραπέζι:

Φάε λίγο απ όλα: Αν κάτι το «λιγουρεύεσαι» καλύτερο είναι να το φας από το να το στερηθείς.  Αν προσέξεις την ποσότητα θα είσαι εντάξει.

Απέφυγε το αλκοόλ

Μην φας πολλά γλυκά: Ναι, θα είναι δύσκολο. Φρόντισε να περιοριστείς σε μία ή δύο κουταλιές όμως.

Τα φαγητά που περισσεύουν: Αν μαζευτείτε σπίτι σας, τότε να προσέξεις τα φαγητά που θα περισσέψουν. Όλοι ξέρουμε πως πάει το τσιμπολόγημα φαγητών σε τάπερ στις γιορτές.

Μείνει μακριά από απαγορευμένες τροφές: Απέφυγε ωμά ψάρια, μπλε τυριά και άλλα επίφοβα τρόφιμα, συν αυτά που έχετε συζητήσει με τον γιατρό σου.

Μάθετε όλα όσα αφορούν τα παιδιά:

Νήπια και καλή συμπεριφορά; Ναι γίνεται!

Τι σημαίνει να είσαι γονέας intersex παιδιού;

Πρόσκοποι: Η εναλλακτική εξωσχολική δραστηριότητα για παιδιά & νέους!

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα.

More for you

 
 

Don't Miss