Τίνα ΣβίγκουΤΙΝΑ ΣΒΙΓΚΟΥ Τετάρτη 06 Σεπτεμβρίου 2017

Τετάρτη 06 Σεπτεμβρίου 2017

Bottoms Up!

Όπως οι περισσότεροι μύες στο σώμα μας, έτσι και οι γλουτοί είναι ένα από τα πιο δύσκολα μέρη που μπορούμε να τονώσουμε και συγκεκριμένα να ανορθώσουμε. 

ΑΣΚΗΣΗ: Το focus γίνεται στη γυμναστική και περιλαμβάνει ασκήσεις όπως squats και γέφυρες. Είναι δύο είδη ασκήσεων που χαρίζουν το πιο αποτελεσματικό σφίξιμο και όσο περισσότερο τους δουλεύουμε, τόσο μεγαλύτερο αποτέλεσμα θα έχουμε.

 

 

 

"Είναι προτιμότερο να κάνουμε ολοκληρωμένη την κίνηση και λιγότερες επαναλήψεις, παρά το αντίθετο" αναφέρει χαρακτηριστικά η trainer Christina Howells. 
 


 

ΔΙΑΤΡΟΦΗ: Συνεχίζουμε με ένα εξίσου σημαντικό παράγοντα που είαι η διατροφή. Για να πετύχουμε τα body goals απαιτείται σκληρή γυμναστική και διατροφή. Ικανοποιητικό αποτέλεσμα δε θα δούμε αν δεν προσέξουμε και τα δύο.
Τρώγοντας κάτι μικρό και υγιεινό κάθε τρεις με τέσσερις ώρες, μειώνουμε τους πόθους για γλυκά και καταναλώνουμε μικρότερες ποσότητες όταν φτάνει η ώρα του κυρίως γεύματος. Οι διατροφολόγοι προτείνουν σνακ που έχουν λιγότερες από 150 θερμίδες και να είναι πλούσια σε φυτικές ίνες. 





Extra Diet Tip: Μπορεί να ακούγετε κουραστικό, ωστόσο σύμφωνα με μελέτες το ημερολόγιο διατροφής βοηθάει αρκετά στη μείωση βάρους. Καθημερινά θα πρέπει να καταγράφετε τι τρώτε και με αυτό τον τρόπο είναι σίγουρο ότι θα χάσετε πιο εύκολα βάρος.


 

ΠΕΡΙΠΟΙΗΣΗ: Ένα ακόμη θέμα που πρέπει να λύσουμε για την περιοχή των γλουτών είναι αυτό της όψης και της υφής. Θέλουμε λεία, απαλή επιδερμίδα και σε καμία περίπτωση δεν επιθυμούμε όψη φλοιού πορτοκαλιού. Με άλλα λόγια δε θέλουμε η κυταρρίτιδα να είναι το βασικό χαρακτηριστικό στο συγκεκριμένο συμείο. "Η κυτταρίτιδα δεν είναι πρόβλημα λίπους, αλλά ένα ζήτημα ποιότητας δέρματος ", σύμφωνα με τη δερματολόγο Debbie Thomas.
Οι πιο ευαίσθητες περιοχές που αντιμετωπίζουν θέματα όπως κυτταρίτιδα πρέπει να τις περιποιούμαστε καθημερινά για να διεγείρουμε την κυκλοφορία του αίματος. Οι αντικυτταριδικές κρέμες είναι πούσιες σε συστατικά που αυξάνουν την παραγωγή κολλαγόνου και ελαστίνης και εξομαλύνουν τον τόνο του δέρματος. Καθημερινά, χειμώνα-καλοκαίρι προτείνεται η εφαρμογή κρέμας σε ευαίσθητες περιοχές όπως είναι οι γλουτοί.

 


Slim Design-Elancyl, Cellu Destock Overnight-Vichy, Rose Pepper Body Reshaping Massage Oil-Apivita

 

Και κάτι ακόμα...
Κάθε γυναίκα για θέμα υγείας και ύστερα για αισθητικούς λόγους πρέπει να ακολουθεί ισορροπημένη διατροφή, να εντάξει στη ζωή της τη σωματική δραστηριότητα, να περιποιείται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το δέρμα της αλλά κυρίως να αγαπήσει το σώμα της. Αυτός είναι ο No1 κανόνας για να πετύχουμε κάθε στόχο.

 

More for you

 
 

Don't Miss