Office Workout

Αφροδίτη ΣακκάΑΦΡΟΔΙΤΗ ΣΑΚΚA Πέμπτη 25 Ιανουαρίου 2018

Πέμπτη 25 Ιανουαρίου 2018

Office Workout

Όταν η καθημερινότητα είναι γεμάτη από υποχρεώσεις, είναι δύσκολο να χωρέσουμε έστω και μία βόλτα στο γυμναστήριο. Ωστόσο, δεν βοηθάμε ιδιαίτερα τον εαυτό μας όταν παραμελούμε την υγεία μας -τόσο τη σωματική όσο και τη ψυχική- πράγμα που μπορεί να μειώσει την παραγωγικότητα και την αποτελεσματικότητά μας στη δουλειά. Ποια είναι η λύση; Να ενσωματώσουμε τη σωματική άσκηση στην καθημερινή μας ρουτίνα. Σύμφωνα με έρευνες, οι άνθρωποι που γυμνάζονται κατά τη διάρκεια μίας εργάσιμης μέρας, είναι περισσότερο παραγωγικοί, παρά το γεγονός πως βρίσκονται στο γραφείο. Πώς μπορεί, βέβαια, κανείς να γυμναστεί πραγματικά όσο βρίσκεται στον χώρο εργασίας του; Οι τρόποι διαφέρουν σε είδος και ένταση -από το να αλλάξετε την καρέκλα σας με μία μπάλα γυμναστικής -αν φυσικά σας το επιτρέπουν- μέχρι να πάτε για τρέξιμο μερικών λεπτών στο διάλειμμά σας. Δείτε παρακάτω 6 τρόπους εναλλακτικής γυμναστικής στο γραφείο.

1. Κάντε τη διαδρομή για και από το γραφείο, προπόνηση

Αν μένετε σχετικά κοντά στη δουλειά σας, δοκιμάστε να πηγαίνετε ή να φεύγετε κάνοντας jogging, τρέχοντας ή με ποδήλατο, αντί να πάρετε το αυτοκίνητο ή τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Βεβαιωθείτε πως έχετε διαλέξει τις καλύτερες και ασφαλέστερες διαδρομές για το γραφείο. Αν βρίσκεστε μακριά από τον χώρο εργασίας σας, δοκιμάστε να παρκάρετε το αυτοκίνητό σας λίγο πιο μακριά ή να κατεβείτε μερικές στάσεις λεωφορείου πριν από αυτή που θα κατεβαίνατε κανονικά και περπατήστε μέχρι το γραφείο.

2. Κάντε γυμναστική στο μεσημεριανό σας διάλειμμα

Αν δεν μπορείτε να γυμναστείτε πριν ή μετά τη δουλειά, το διάλειμμά σας για μεσημεριανό είναι η επόμενη καλύτερη λύση. Πηγαίντε για ένα μισάωρο τρέξιμο ή περπάτημα στη γειτονιά. Προσέξτε να μην προσπεράσετε εντελώς το μεσημεριανό σας γεύμα, αφού το σώμα σας χρειάζεται καύσιμα.

3. Αλλάξτε την καρέκλα του γραφείου με μία μπάλα γυμναστικής

Αυτό εξαρτάται πάντα από τον χώρο εργασίας σας και τους κανονισμούς. Αν, βέβαια, έχετε την ευχέρια, η μπάλα γυμναστικής θα σας βοηθήσει αρχικά να έχετε καλύτερη στάση σώματος. Το σώμα σας θα προσπαθεί να κρατήσει την ισορροπία του πάνω στη μπάλα και ο μόνος τρόπος είναι να βρίσκεται η σπονδυλική σας στήλη σε ευθεία. Αυτό θα βοηθήσει και τους κοιλιακούς σας μύες, αφού είναι οι μύες που χρησιμοποιεί το σώμα για να κρατήσει την ισορροπία του. Με λίγα λόγια, θα κάνετε κοιλιακούς όσο κάθεστε.

4. Κάντε μικρά διαλείμματα για να σηκωθείτε και να τεντωθείτε

Ακόμα και σε μέρες που έχουν πολλή δουλειά, μπορείτε να κάνετε μικρά διαλείμματα για να σηκωθείτε, να τεντωθείτε και να περπατήσετε λίγο στο γραφείο. Έχει να κάνει με το να κάνετε την κίνηση φυσικό κομμάτι της εργασιακής σας ημέρας. Το να κάνετε μικρά διαλείμματα όπου είστε ενεργητικές, μπορεί να βοηθήσει όχι μόνο στο να κάψετε θερμίδες, αλλά και να συγκεντρωθείτε καλύτερα όταν θα επιστρέψετε σε αυτό που κάνατε. Μία έρευνα που δημοσιεύθηκε στο Scandinavian Journal of Medicine and Science in Sports βρήκε πως οι άνθρωποι που κάνουν διαλείμματα για να περπατήσουν κατά τη διάρκεια εργασίας τους, νιώθουν πιο ενθουσιασμένοι, έχουν λιγότερη υπερένταση και είναι γενικά πιο ήρεμοι και παραγωγικοί, από εκείνους που δεν κάνουν διάλειμμα για να περπατήσουν.

5. Περπατήστε με γρήγορο ρυθμό όταν μιλάτε στο τηλέφωνο

Οι πιθανότητες λένε πως περνάτε το περισσότερο της μέρας σας να κάθεστε. Εκτός κι αν χρειάζεται να είστε μπροστά από τον υπολογιστή σας την ίδια στιγμή, αδράξτε την ευκαιρία να σηκωθείτε όρθια και να περπατήσετε όσο μιλάτε στο τηλέφωνο. Κάθε βήμα μετράει και είναι ένα ευχάριστο διάλειμμα για την πλάτη και τους μύες σας. Να θυμάστε: Γυμναστική δεν είναι μόνο έντονες ασκήσεις στο γυμναστήριο. Ακόμα και μερικές κινήσεις μπορούν να κάψουν θερμίδες.

6. Κάντε (διακριτικές) ασκήσεις στο γραφείο σας

Ξέρω, ξέρω. Αν σκέφτεστε πως το να σηκώνεστε για να τεντωθείτε είναι άβολο, πώς θα μοιάζουν οι ασκήσεις; Αλλά σύμφωνα με έρευνες, ακόμα και μικρές ασκήσεις του ενός λεπτού κατά τη διάρκεια της ημέρες είναι ευεργετικές. Παρακάτω, μερικές ιδέες, σύμφωνα με το περιοδικό Fitness:

  • Λυγίστε ή σφίξτε τους κοιλιακούς σας και μείνετε για 30 δευτερόλεπτα. Ελευθερώστε και επαναλάβετε 10 φορές.
  • Σφίξτε τους γλουτούς σας και μείνετε για 30 δευτερόλεπτα. Ελευθερώστε και επαναλάβετε 10 φορές.
  • Αγοράστε μία λαβή χειρός και χρησιμοποιήστε τη στο γραφείο σας για να γυμνάσετε τους βραχίονες και τα χέρια σας.
  • Αν πρέπει να στέκεστε κατά τη διάρκεια της εργασίας σας, σηκωθείτε στις μύτες των ποδιών σας και αμέσως σταθείτε κανονικά, όσες φορές χρειάζεται για να συμπληρώσετε ένα λεπτό της ώρας.

 

 

More for you

 
 

Don't Miss