Οι πιο εύκολοι τρόποι για να αποκτήσετε επίπεδη κοιλιά

Τζουλιάννα Καρνέζη ΤΖΟΥΛΙAΝΝΑ ΚΑΡΝΕΖΗ Τρίτη 08 Μαΐου 2018

Τρίτη 08 Μαΐου 2018

Οι πιο εύκολοι τρόποι για να αποκτήσετε επίπεδη κοιλιά

Η επίπεδη κοιλιά αποτελεί ίσως τον πιο βασικό στόχο των περισσότερων γυναικών, κυρίως τώρα που πλησιάζει το καλοκαίρι. Παρόλα αυτά τα εμπόδια είναι ατελείωτα αποτελώντας τροχοπέδη για την επίτευξη του στόχου μας. Έτσι λοιπόν παρακάτω θα μάθετε τους πιο εύκολους τρόπους για να αποκτήσετε επίπεδη κοιλιά.

Βρείτε χρόνο για να κάνετε αερόβιες ασκήσεις. Η αερόβια άσκηση αποτελεί τον πιο αποτελεσματικό τρόπο για να κάψετε το λίπος της κοιλιάς. Προσπαθήστε να ασκείστε 3 με 4 φορές την εβδομάδα κάνοντας ένα συνδυασμό ασκήσεων ώστε να γυμνάζετε όλες τις μυϊκές ομάδες.

Ξεκινήστε το περπάτημα. Αντί να πηγαίνετε με τους φίλους σας για καφέ μπορείτε να τους προτείνετε να κάνετε μια βόλτα. Και αν δείτε ότι τους αρέσει η ιδέα, κανονίσετε να πηγαίνετε για περπάτημα μια με δύο φορές την εβδομάδα.

Εντάξτε τις φυτικές ίνες στη διατροφή σας. Για κάθε 10 γραμμάρια φυτικών ινών που τρώτε καθημερινά, η κοιλιά σας αποθηκεύει σχεδόν 4% λιγότερα λιπαρά. Δύο μήλα, μισό φλιτζάνι φασόλια και δύο φλιτζάνια μπρόκολο, σας δίνουν 10 γραμμάρια ινών και σας χαρίζουν μια επίπεδη κοιλιά.

 

 

Ξανασκεφτείτε τα πατάκια. Εάν καταναλώνετε πολλά αλμυρά τρόφιμα θα έχετε κατακράτηση υγρών η οποία συμβάλει σε μια πρησμένη κοιλιά. Αποφύγετε τις τροφές που περιέχουν αλάτι και προσέξτε τις κρυφές πηγές νατρίου.

Μειώστε τη κατανάλωση αλκοόλ. Μπορεί ένα ποτηράκι κρασί με το γεύμα να σας χαλαρώνει, όμως το αλκοόλ αυξάνει τα επίπεδα της κορτιζόλης, μια ορμόνη που συμβάλει στην αποθήκευση του λίπους στην κοιλιά.

Αποκτήστε σωστή στάση σώματος. Είτε οδηγείτε, ή απλά κάθεστε στο γραφείο σας, φανταστείτε ότι υπάρχει κόλλα στο πίσω μέρος της καρέκλας σας, και ότι η πλάτη σας είναι κολλημένη προς τα πίσω. Κρατήστε τις ωμοπλάτες σας προς τα κάτω και πίσω και σφίξτε τους κοιλιακούς σας.

More for you

 
 

Don't Miss