To μαύρο δεν είναι χρώμα. Είναι έμβλημα, είναι μήνυμα, είναι θέση. Και είναι παντού. Μαύρο φόρεμα, μαύρες κάλτσες, μαύρες γόβες. Η πιο αισθησιακή εικόνα από καταβολής κόσμου. Μαύρο, το χρώμα που αγαπάμε. Αυτό που στη μόδα αποτελεί το ισχυρότερο χαρτί, έναν άσο που σε εποχές δύσκολες ή σε στιγμές που η έμπνευση στερεύει, μπορεί να λύσει το πρόβλημα. Κι αυτό γιατί πάνω του «συμπυκνώνονται όλες οι δυνατότητες της μόδας», όπως έχουν πει και οι Deux Hommes: «Μπορεί να είναι ασκητικό ή αισθησιακό, πυκνό και αδιαπέραστο ή διάφανο και τρισδιάστατο, συντηρητικό ή επιθετικό, λύση ασφάλειας ή μέθοδος πρόκλησης». Η αλήθεια είναι ότι το μαύρο είναι το πιο εύκολο, εύχρηστο και ευμετάβλητο «στοιχείο» στα χέρια των σχεδιαστών. Κι επίσης αλήθεια είναι ότι στην ιστορία του 20ού αιώνα έχει υπάρξει αδιαμφισβήτητος πρωταγωνιστής για κάθε είδους «δηλώσεις». Από την σκληρή Πάτι Σμιθ, που ντυνόταν μόνο στα μαύρα, και τις ατίθασες συμμορίες με τα μαύρα δερμάτινα και τις μαύρες μπότες (αρχής γενομένης με τον Μάρλον Μπράντο του 1953 στον «Ατίθασο» και τη συμμορία του που λεγόταν Μαύρος Αντάρτης), μέχρι την επιτομή του ρούχου που είναι το Μικρό Μαύρο Φόρεμα του Γαλλοαλγερινού σχεδιαστή Αζεντίν Αλαϊά.
Είστε ήδη εγγεγραμμένος χρήστης; Είσοδος
Για να έχετε μοναδικά προνόμια & εκπτώσεις σε brands και υπηρεσίες όλο το χρόνο, κάντε εγγραφή.
  • Πρωτογενής Άρθρογραφία χωρίς διαφημίσεις
  • 10min podcasts με την Τζένη Μπαλατσινού & ανατρεπτικούς καλεσμένους
  • Εκπτώσεις σε brands όλο το χρόνο
  • Αποκλειστικές Υπηρεσίες Διατροφής & Αστρολογίας σε προνομιακές τιμές
6
/έτος

Brands