Tον περασμένο Μάρτιο, όταν η πανδημία ξέσπασε στην Ευρώπη και η Ιταλία βίωνε μία από τις χειρότερες περιόδους της ιστορίας της, ξεκίνησε η τεράστια καμπάνια της διάσημης Ιταλίδας Blogger, Chiara Ferragni και του καλλιτέχνη συντρόφου της Fedez να συγκεντρώσουν μέσα από την πλατφόρμα GoFundMe Fundraising χρήματα για να αγοραστούν νέα κρεβάτια και εξοπλισμός για το πανεπιστημιακό νοσοκομείο San Raffaele του Μιλάνου. Εννιά μήνες αργότερα γίναμε διαδικτυακοί θεατές σε μία ειδική τελετή στο Palazzo Marino, όπου το ζευγάρι τιμήθηκε με τον τίτλο "Ambrogino d’Oro", τον ύψιστο τίτλο τιμής που μπορεί να δοθεί σε έναν κάτοικο του Μιλάνου (από το όνομα του προστάτη του). Ο λόγος είναι πως κατάφεραν να συγκεντρώσουν και να χαρίσουν σχεδόν 4,5 εκατομμύρια ευρώ, μέσα από τα τους λογαριασμούς τους στα social media και να αγοραστούν 30 υπερσύγχρονα κρεβάτια που φιλοξένησαν εκατοντάδες ασθενείς. Η είδηση έκανε φυσικά τον γύρο του διαδικτύου για τον τόσο απλό και ταυτόχρονα αξιοθαύμαστο τρόπο που κατάφεραν όχι μόνο να ευαισθητοποιήσουν αλλά -το πιο δύσκολο- να κινητοποιήσουν το κοινό, είτε επρόκειτο για απλούς πολίτες, είτε για celebrities. Το γεγονός ότι κατάφεραν να χτίσουν μία τεράστια εντατική από το σαλόνι τους δεν μπορεί -και δεν πρέπει- να μείνει ασχολίαστο. Ποτέ δεν θα πάψει να μας εκπλήσσει η δύναμη των celebrities και πλέον των Infuencers. Tων πραγματικών, αυτών που έχουν τη δύναμη και θα τηνχρησιμοποιήσουν σωστά, για το κοινό καλό και όχι απλά και μόνο για να κληρώσουν τσάντες. 
Είστε ήδη εγγεγραμμένος χρήστης; Είσοδος
Για να έχετε μοναδικά προνόμια & εκπτώσεις σε brands και υπηρεσίες όλο το χρόνο, κάντε εγγραφή.
  • Πρωτογενής Άρθρογραφία χωρίς διαφημίσεις
  • 10min podcasts με την Τζένη Μπαλατσινού & ανατρεπτικούς καλεσμένους
  • Εκπτώσεις σε brands όλο το χρόνο
  • Αποκλειστικές Υπηρεσίες Διατροφής & Αστρολογίας σε προνομιακές τιμές
6
/έτος

Brands