Στα χρόνια που ασχολούμαι με τη μόδα, την παρακολουθώ, την αναλύω, γράφω γι’ αυτήν και την συζητώ, και φυσικά έχω δει πολλά. Όλες οι κοινωνικές αλλαγές και μεταβολές, οι εκρήξεις και προκλήσεις, τα οικονομικά σκαμπαναβέσματα, οι περιβαλλοντικές συνθήκες αντικατοπτρίζονται στα ρούχα. Και τα στυλ και τις εμφανίσεις. Έτσι, έχουμε δει extreme εμφανίσεις και δημιουργίες, άλλες απλώς για εντυπωσιασμό, άλλες όμως με λόγο και αιτία. Κάπως έτσι φθάνουμε στο σήμερα όταν οι φωνές για το περιβάλλον, την ισότητα και τη δικαιοσύνη πληθαίνουν σε κάθε επίπεδο και οι υπεύθυνοι εντύπων μόδας το ξέρουν και το καταγράφουν. Με κάθε τρόπο. Οι σεισμικές αλλαγές που έφερε η τεχνολογική εξέλιξη μέσα στον 20ό, αλλά ειδικά μέσα στον 21ο αιώνα, επηρέασαν όλους τους τύπους επικοινωνίας, όλα τα είδη δημοσιογραφίας και κάθε μορφή έντυπου ΜΜΕ (εφημερίδες, περιοδικά, κ.ο.κ.). Κι αφού κατανοήσαμε, επεξεργαστήκαμε και τελικά αποδεχτήκαμε τη νέα αυτήν πραγματικότητα, η τεχνολογία συνέχισε να εξελίσσεται, να ανθίζει και να… καταβροχθίζει. Αν και οι αλλαγές αυτές έγιναν αισθητές σε κάθε σημείο των παραδοσιακών ΜΜΕ, λίγοι ένιωσαν τα τραντάγματα δυνατότερα από τη βιομηχανία της μόδας και τα περιοδικά που τυπικά την κάλυπταν. Δεν θα ξεχάσω ποτέ την πρώτη φορά – νομίζω ότι ήταν σε μια επίδειξη μόδας του Δημήτρη Πέτρου, που είδα τόσες πιτσιρίκες στο ελληνικό front row να καταγράφουν με χαρά στα κινητά τους τα όσα έβλεπαν και να γράφουν κάτι – ως επί το πλείστον ό,τι να ‘ναι – με συγχωρείτε κιόλας. Να σας πω την αλήθεια, είχα σοκαριστεί. Πόσο θεαματικά άλλαξαν όλα τόσο γρήγορα! Άλλος κόσμος, άλλα ήθη.
Είστε ήδη εγγεγραμμένος χρήστης; Είσοδος
Για να έχετε μοναδικά προνόμια & εκπτώσεις σε brands και υπηρεσίες όλο το χρόνο, κάντε εγγραφή.
  • Πρωτογενής Άρθρογραφία χωρίς διαφημίσεις
  • 10min podcasts με την Τζένη Μπαλατσινού & ανατρεπτικούς καλεσμένους
  • Εκπτώσεις σε brands όλο το χρόνο
  • Αποκλειστικές Υπηρεσίες Διατροφής & Αστρολογίας σε προνομιακές τιμές
6
/έτος

Brands