Τα τελευταία χρόνια, κυρίως χάρη στην άνοδο της χρήσης του διαδικτύου, η ενημέρωση για το animal testing και η στροφή προς τη χρήση προϊόντων που δεν προκύπτουν με την άσκηση βίας σε ζώα, έχει λάβει μεγαλύτερες διαστάσεις. Δεν αποτελεί απλά μια ακόμη τάση της μόδας που ξεκίνησε από τα social media αλλά όπως φαίνεται διαγράφεται ένα λαμπρό μέλλον για αυτή τη νέα φιλοσοφία στον κόσμο της ομορφιάς. Το περιοδικό Economist χαρακτήρισε το 2019 ως τη χρονιά των vegan καθώς το 1/4 των millennials δηλώνουν vegan ή vegetarian και αυτό έχει ως αποτέλεσμα ολοένα και περισσότερες βιομηχανίες να ενεργοποιηθούν όπως η βιομηχανία της ομορφιάς. Μεγάλα beauty brands, όπως οι Too Faced, Kat Von D Beauty και Urban Decay, αποδεικνύουν ότι το να μην γίνονται πειράματα σε ζώα δεν είναι μια απλή κίνηση μιας μεμονωμένης εταιρείας, αλλά αναπόσπαστο κομμάτι μιας φιλοσοφίας που νοιάζεται για την ηθική και το περιβάλλον.  H Βρετανίδα ακτιβίστρια Lady Dowding χρησιμοποίησε για πρώτη φορά τον όρο «cruelty free» και δημιούργησε τον φιλανθρωπικό οργανισμό "Beauty Without Cruelty", το 1959, για να υπερασπιστεί τα δικαιώματα των ζώων. Στην Αμερική ο όρος έγινε γνωστός τη δεκαετία του ’70, με την ίδρυση του οργανισμού Fashion With Compassion από την Marcia Pearson. 
Είστε ήδη εγγεγραμμένος χρήστης; Είσοδος
Για να έχετε μοναδικά προνόμια & εκπτώσεις σε brands και υπηρεσίες όλο το χρόνο, κάντε εγγραφή.
  • Πρωτογενής Άρθρογραφία χωρίς διαφημίσεις
  • 10min podcasts με την Τζένη Μπαλατσινού & ανατρεπτικούς καλεσμένους
  • Εκπτώσεις σε brands όλο το χρόνο
  • Αποκλειστικές Υπηρεσίες Διατροφής & Αστρολογίας σε προνομιακές τιμές
6
/έτος

Brands