Πρόληψη των ρυτίδων κατά τη διάρκεια του ύπνου

Κυριακή 03 Μαΐου 2015

Κυριακή 03 Μαΐου 2015

Πρόληψη των ρυτίδων κατά τη διάρκεια του ύπνου

Ο βραδινός ύπνος είναι σημαντικός και απαραίτητος για την υγεία. Οι ειδικοί τονίζουν πως οι βραδινές ώρες ύπνου, εκτός του ότι είναι αναντικατάστατες, είναι ο,τι καλύτερο για την ανάπλαση της επιδερμίδας και της αναζωογόνησης της. Ιδίως, κατά τις 12 με 4 το πρωί γίνεται η ανάπλαση επιδερμικών κυττάρων. Όσο και αν σας φανεί παράλογο, εκτός από την ευεργετική δράση του ύπνου, υπάρχει και κάτι αρνητικό. Η στάση που έχετε στον ύπνο σας μπορεί να σας προκαλέσει πρόωρη γήρανση. Προσοχή, λοιπόν, στον τρόπο που κοιμάστε γιατί οι ρυτίδες κάνουν την εμφάνιση τους ανάλογα με τη στάση που επιλέγετε για να κοιμηθείτε.

a443ca52c80f0b822d9628b52cb2c8ea

Μία από τις στάσεις που κάνουν πολύ κακό στο δέρμα σας είναι μπρούμυτα με το πρόσωπο στο μαξιλάρι. Η πίεση που δημιουργείται στο πρόσωπό σας από το μαξιλάρι είναι η χειρότερη στάση. Αν ξυπνήσετε κάποιες φορές με γραμμές στο πρόσωπό σας ή με σημάδια, ήδη κάποιες ρυτίδες ύπνου σχηματίστηκαν. Επίσης, ακόμα μία ακατάλληλη στάση είναι η πλάγια θέση ύπνου. Η συγκεκριμένη στάση είναι και η πιο δημοφιλής, αλλά δημιουργεί κάθετες ρυτίδες στα μάγουλα, στο πηγούνι και στα χείλη.

Ο καλύτερος τρόπος για να προστατέψετε όσο μπορείτε το πρόσωπό σας είναι η ανάσκελη στάση. Η επιδερμίδα δεν έρχεται σε επαφή με το μαξιλάρι, καθώς επίσης, γίνεται καλύτερη κυκλοφορία των υγρών και βοηθάει στο να μη πρήζεται η περιοχή των ματιών.

e93d276dcefaff719c23905ab4ba7bb8

More for you

 
 

Don't Miss