H Ferrari μόλις έκανε ντεμπούτο στην μόδα με μια εντυπωσιακή ready-to-wear συλλογή

Μάρθα Κουμπάνη
Τρίτη, 15 Ιουνίου 2021

Η Ferrari φημίζεται για τη συμμετοχή της στο ράλι αγώνων της Φόρμουλα 1. Από το 1952 οι Ιταλοί masters των μηχανοκίνητων σπορ κέρδισαν 16 Πρωταθλήματα Κατασκευαστών και 15 Πρωταθλήματα Οδηγού. Η Ferrari όμως περνά σε μία νέα εποχή και κάνει το ντεμπούτο της στην βιομηχανία της μόδας.

Σχεδιασμένη από τον Rocco Iannone - ο οποίος εργάστηκε στους Dolce & Gabbana, Giorgio Armani και Pal Zileri - αυτή η πρώτη συλλογή μόδας της Ferrari περιλάμβανε 52 looks, εκ των οποίων το 80% ήταν unisex. Εμφανίστηκε στην πατρίδα της Ferrari, το Maranello της Ιταλίας, στο εργοστάσιο της, έκει όπου παραδοσιακά οι τεχνίτες της αυτοκινητοβιομηχανίας συνήθως απασχολούνται για να συνδέσουν ισχυρούς κινητήρες V12 σε χειροποίητα 812 GTS.

Το show άνοιξε η Mariacarla Boscono και έκλεισε η Natalia Vodianova. Η συλλογή ήταν εμπνευσμένη από το ίδιο το αρχείο της Ferrari, με τα υφάσματα και τις γραμμές να αποτίουν φόρο τιμής στην αθλητική ιστορία και κληρονομιά της. Ο Iannone  πειραματίστηκε με τα υλικά (π.χ. ανθρακονήματα) και την τεχνική που χρησιμοποιεί η Ferrari για να κατασκευάσει τα αυτοκίνητά της. 

Αποτέλεσμα sporty chic σε άλλο level: Aεροδυναμικά jackets, βιομηχανικές ζώνες σε neon αποχρώσεις πάνω σε μοντέρνα σύνολα γραφείου, διχρωμίες στα μανίκια. Άνδρες και γυναίκες μοντέλα περπάτησαν με δερμάτινα looks σε μπλε, κόκκινο και λευκό, με cargo παντελόνια και απρόσμενα θηλυκές καμπαρντίνες. Τα prints και οι τολμηροί χρωματικοί συνδυασμοί έδιναν τον τόνο στης συλλογής: αθλητικό πλην elegant. Συνεργάτες όπως η Puma και η Ray-Ban παρείχαν πάνινα παπούτσια και γυαλιά ηλίου που περιείχαν αναγνωρίσιμα μοτίβα Ferrari χωρίς να είναι πολύ δυνατά, παρόλο που υπήρχε άφθονα σπορ κάλτσες Ferrarified, και μια ενδιαφέρουσα προσαρμογή του λογότυπου Prancing Horse της μάρκας σε κρυστάλλινη χαρακτική κοσμήματα.

Στην επίδειξη παραβρέθηκε φυσικά ο Τζον Έλκαν, που είναι ο επικεφαλής της Ferrari και εγγονός του Τζιάνι Ανιέλι, ιδρυτή της γνωστής αυτοκρατορίας. 

Τον περασμένο χρόνο η Ferrari κέρδισε 534 εκατομμύρια ευρώ από έσοδα 3,46 δισεκατομμυρίων ευρώ και ονομάστηκε επίσης η ισχυρότερη μάρκα στον κόσμο από την Brand Finance για δεύτερη φορά. Γιατί λοιπόν να θέλει να στραφεί στην μόδα;

Η απάντηση φάνηκε να βρίσκεται σε ένα σχόλιο του Iannone, ο οποίος μίλησε πριν από τo show για την επιθυμία «να διευρύνει τη βάση των θαυμαστών μας, συμπεριλαμβανομένων των νέων γενεών και ειδικά των γυναικών».