UPDATE

Πρεβιοτικά: Η νέα επιστημονική ανακάλυψη στα καλλυντικά που αποκαθιστά την ισορροπία του δέρματος

16 Μαρτίου 2022

Όπως ο οργανισμός μας έχει τους δικούς του μηχανισμούς άμυνας που εμποδίζουν ιούς και άλλους παθογόνους μικροοργανισμούς να εισέλθουν, έτσι και η επιδερμίδα μας έχει τις δικές της ασπίδες προστασίας από τους εξωτερικούς παράγοντες.

Μια από αυτές τις ασπίδες ονομάζεται μικροβίωμα ή μικροχλωρίδα. Ουσιαστικά είναι ένα αόρατο οικοσύστημα από δισεκατομμύρια βακτήρια, ωφέλιμα και παθογόνα, που με την παρουσία τους επηρεάζουν την εμφάνιση του δέρματος μας. Το μυστικό λοιπόν, για να παραμένει η επιδερμίδα μας υγιής, καθαρή και λαμπερή δεν είναι να χρησιμοποιούμε δεκάδες προϊόντα, αλλά να κρατάμε το μικροβίωμά μας σε ισορροπία και να μην το διαταράσσουμε.

Βασικοί παράγοντες που καταστρέφουν την ισορροπία του μικροβιώματος στον σύγχρονο τρόπο ζωής είναι: το στρες, η έκθεση στην ρύπανση, η κακή διατροφή και η χρήση ακατάλληλων καλλυντικών προϊόντων. Ουσιαστικά, όλες αυτές οι κακές συνήθειες και συνθήκες βοηθούν τα “κακά” βακτήρια να πολλαπλασιαστούν και να παραγκωνίσουν τα “καλά” βακτήρια, με αποτέλεσμα να πυροδοτούνται φλεγμονές στην επιδερμίδα. Έτσι, έχουμε ένα δέρμα υπερευαίσθητο, ευερέθιστο, με ακμή, κοκκινίλες, εξάρσεις και έκζεμα.

Αυτή τη στιγμή ό,τι πιο hot στην κοσμητολογία είναι μια νέα κατηγορία προϊόντων με πρεβιοτικά που ήρθαν να αποκαταστήσουν την ισορροπία μεταξύ των “καλών” και “κακών” βακτηρίων στην επιδερμίδα. Ουσιαστικά, τα πρεβιοτικά είναι μια φυτικής προέλευσης τροφή που ενδυναμώνει τα “καλά” βακτήρια, τα ενισχύει και βοηθά στην ανάπτυξη και τη διατήρησή τους, ρυθμίζοντας με αυτόν τον τρόπο την ισορροπία του μικροβιώματός του προσώπου μας.

Τα πρεβιοτικά, δεν θυμίζουν σε τίποτα ως προς τη δράση και την αποτελεσματικότητά τους, τα καλλυντικά προϊόντα που έχουμε δοκιμάσει ως τώρα. Είναι μια εξειδικευμένη κατηγορία προϊόντων χωρίς έλαια που ήρθε για να μείνει και να αλλάξει ριζικά την καθημερινή μας περιποίηση.

Δύο νέα ελληνικά υπερ-προϊόντα με πρεβιοτικά που θα γίνουν ο καλύτερος σύμμαχος της επιδερμίδας μας είναι τα mists της ελληνικής εταιρείας με βιολογικά, vegan και cruelty-free προϊόντα περιποίησης, LABBOK. Πρόκειται για δύο εξαιρετικά αποτελεσματικά προϊόντα που μπορούμε να έχουμε όλη μέρα στην τσάντα μας! Δημιουργήθηκαν με 100% φυσικά συστατικά, ενώ τα πρεβιοτικά που χρησιμοποιήθηκαν είναι πιστοποιημένα βιολογικά.

Extra tips:

• 1/ 2-3 ψεκασμοί σας αναζωογονούν άμεσα
  • 2/ φιξάρουν το μακιγιάζ και ενυδατώνουν άμεσα την επιδερμίδα
  • Βασικότερο 3/ Δίνουν την πολυπόθητη ισορροπία στο μικροβίωμα της επιδερμίδας.

Βρες τα mists της LABBOK

Το Energy Booster είναι ιδανικό για νεανικές επιδερμίδες κάθε τύπου, ακόμα και των λιπαρών αφού δεν περιέχει έλαια που θα μπορούσαν να τις επιβαρύνουν. Είναι ένα καθαρό μείγμα από φυσικά εκχυλίσματα και πρεβιοτικά. Συγκεκριμένα, περιέχει τζίντζερ, καφέ και ανανά που αποκαθιστούν την λάμψη του δέρματος και αγγούρι και αμαμελίδα που ενυδατώνουν το δέρμα και περιορίζουν τον ερεθισμό του. Η μυρωδιά από τα εσπεριδοειδή θα σας αφυπνίσει!

Μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε όσες φορές θέλουμε μέσα στη μέρα για να φρεσκαριστούμε, αλλά και αμέσως μετά τον καθαρισμό μας πρωί-βράδυ. Είναι top επιλογή για τις λιπαρές επιδερμίδες που υποφέρουν από ακμή και τα ερεθισμένα δέρματα με φλεγμονές. Αν βρίσκεστε σε αυτή την κατηγορία, δοκιμάστε για δέκα μέρες να κάνετε τα πάντα στην άκρη και να χρησιμοποιείτε μόνο ένα ήπιο σαπούνι και αμέσως μετά το mist. Τα αποτελέσματα πραγματικά θα σας εκπλήξουν.

Βρες το Energy Booster της LABBOK

Το δεύτερο mist της LABBOK είναι το Age Defense που απευθύνεται σε πιο ώριμες επιδερμίδες. Πρόκειται για ένα power mix από βιολογικά πρεβιοτικά και 100% φυσικά εκχυλίσματα που έχουν αποδεδειγμένα ασυναγώνιστη αντιγηραντική δράση. Συγκεκριμένα, περιέχει:

• ροδόνερο, αγγούρι και φράουλα, που ενυδατώνουν την επιδερμίδα και είναι πλούσια σε βιταμίνες Α, C, B
  • ginkgo biloba και σταφύλι που είναι ισχυρά αντιγηραντικά.
  • Το τριαντάφυλλο και το σταφύλι αναδεικνύουν την μαγική μυρωδιά του

Η χρήση του είναι αντίστοιχη με αυτή του Energy Booster. Ψεκάζουμε το πρόσωπό μας μετά τον πρωινό και τον βραδινό μας καθαρισμό, ενώ μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε και μέσα στη μέρα για ανανέωση της επιδερμίδας. Κάθε ψεκασμός δημιουργεί ένα ευχάριστο αίσθημα ξεκούρασης!

Βρες το Age Defense της LABBOK

Τα mists της LABBOK που τα υπερλατρέψαμε είναι απόδειξη ότι δε χρειαζόμαστε πολλά προϊόντα για να δούμε τη διαφορά στην επιδερμίδα μας. Το μόνο που χρειαζόμαστε είναι σωστά προϊόντα.

Ανακαλύψτε όλα τα προϊόντα της LABBOK