Η διατροφική αξία των καρυδιών

Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2013

Πέμπτη 26 Σεπτεμβρίου 2013

Η διατροφική αξία των καρυδιών

Ρίχνουν ακόμα και τη χοληστερίνη!

Τα καρύδια είναι πλούσια σε φαινολικά οξέα, τανίνες και φλαβονοειδή, κάτι που τα κατατάσσει στις πιο θρεπτικές τροφές- που διαθέτουν παράλληλα και θεραπευτικές ιδιότητες- και ειδικά όταν καταναλώνονται μαζί με την εσωτερική φλούδα στην οποία βρίσκεται το 90% των οξέων που περιέχουν. Μερικά στοιχεία που ίσως δεν γνωρίζετε:

  • Τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα και η μεγάλη ποσότητα βιταμίνης Ε που περιέχουν είναι ιδιαίτερα ευεργετική για το καρδιαγγειακό σύστημα, προφυλάσσοντας την καρδιά από πολλά προβλήματα και δυσλειτουργίες.
  • Το καρυδέλαιο συμβάλλει σημαντικά στη μείωση της χοληστερίνης αφού βελτιώνει τη λειτουργία των αιμοφόρων αγγείων, ειδικά με την κατανάλωση ολόκληρων καρυδιών μετά από ένα γεύμα.

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα.

More for you

Don't Miss