Περιορίστε την όρεξη για φαγητό

Τρίτη 07 Ιανουαρίου 2014

Τρίτη 07 Ιανουαρίου 2014

Περιορίστε την όρεξη για φαγητό

Με φυσικό τρόπο.

Πολλές γυναίκες θεωρούν τη δίαιτα και τα διαιτητικά χάπια τόσο passé και δεν έχουν και άδικο. Ρίχνοντας μια ματιά στις συνήθειες σας και στις καθημερινές συνήθειές σας μπορεί να συνειδητοποιήσετε μόνοι σας ποια είναι η σχέση που έχετε με το φαγητό. Την περίοδο των γιορτών, που ξεκουράζεστε είναι λογικό να τρώτε κάτι παραπάνω. Αυτό όμως έχει σαν συνέπεια να ανοίει περισσότερο η όρεξή σας. Πώς θα την περιορίσετε;

Ο τρόπος είναι απλός, εύκολος και φυσικός:

  • Πίνετε περισσότερο νερό : Πολλοί άνθρωποι συγχέουν την πείνα με την αφυδάτωση. Κρατώντας στο χέρι σας ένα μπουκάλι νερό σας το οποίο το κρατάτε γεμάτο όλη την ημέρα θα σας βοηθήσει να φάτε ό,τι πρέπει και να αποστασιοποιηθεί από περιττά τσιμπολογήματα.
  • Η άσκηση: Ξεχάστε την ιδέα ότι η άσκηση ανοίγει την όρεξή σας, αντιθέτως την μειώνει πραγματικά.
  • Μην παραλείψετε το πρωινό: Ας ελπίσουμε ότι είστε πολύ έμπειροι σχετικά με τα οφέλη ενός πρωινού. Αν δεν είστε ενήμεροι πρέπει να μάθετε ότι παρακάμπτοντας το πρωινό αλλάζετε πραγματικά ολόκληρη την ημέρα σας. Ενεργοποιήστε το μεταβολισμό σας μόλις ξυπνήσετε.
  • Ισχύς με πρωτεΐνη: Η πρωτεΐνη σας βοηθά να διατηρήσετε την ενέργεια όλη την ημέρα.
  • Πιείτε ένα απογευματινό τσάι: Ένα γευστικό φλιτζάνι ζεστό τσάι θα σας βοηθήσει να καλύψετε την πείνα σας και θα σας κάνει να αισθάνεστε πλήρης.
  • Τρώτε πιο συχνά:Ένα ή δύο μεγάλα γεύματα όλη την ημέρα είναι μια συνταγή για καταστροφή. Τρώτε μικρότερα γεύματα πιο τακτικά για να λειτουργεί καλύτερα ο μεταβολισμός σας.

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα.

More for you

 
 

Don't Miss