Οι τροφές που καλμάρουν το βαρύ στομάχι

Τετάρτη 15 Απριλίου 2015

Τετάρτη 15 Απριλίου 2015

Οι τροφές που καλμάρουν το βαρύ στομάχι
Ποτά, τροφές και γλυκά μπορεί να οδηγήσουν σε ένα βαρύ στομάχι, που να σας ταλαιπωρεί για μέρες. Για να αποφύγετε τις στομαχικές διαταραχές πρέπει να μειώσετε την κατανάλωση των παρακάτω τροφίμων, όπως:
  • τηγανητά και υψηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά τρόφιμα
  • μεγάλα γεύματα
  • αλκοόλ
  • υπερβολικά πικάντικα πιάτα
  • κατάποση πάρα πολύ γρήγορα

Όταν όμως το πρόβλημα έχει δημιουργηθεί και νιώθετε το στομάχι σας βαρύ, μπορείτε να ακολουθήσετε τις παρακάτω συμβουλές, και θα νιώσετε μια ανακούφιση.

Βγάλτε από το ντουλάπι σας τη μαγειρική σόδα ή αλλιώς γνωστή ως όξινο ανθρακικό νάτριο. Η σόδα είναι αποτελεσματική για τη μείωση του περιεχομένου του οξέος του στομάχου. Το νάτριο που περιέχει η μαγειρική σόδα μπορεί να τραβήξει τα πεπτικά υγρά από το στομάχι και να διευκολύνει τη τροφή να περάσει στο λεπτό έντερο. Απλά ανακατέψτε 1 κουταλάκι του γλυκού μαγειρική σόδα σε ένα ποτήρι χλιαρό νερό.

Μήλα. Οι φυτικές ίνες στα μήλα βοηθάνε τη λειτουργία του πεπτικού συστήματος. Επίσης, αυτά τα φρούτα είναι επίσης μια εξαιρετική πηγή φυτικών θρεπτικών συστατικών, που ονομάζονται πολυφαινόλες, και βρίσκονται κυρίως στο δέρμα του μήλου. Οι πολυφαινόλες συμβάλλουν στην προστασία του βλεννογόνου στο στομάχι,  που μπορεί να καταστραφεί από τα ΜΣΑΦ (αντιφλεγμονώδη φάρμακα) και τα παθογόνα βακτήρια, όπως η H. Pylori.

Αγκινάρα. Οι αγκινάρες περιέχουν φυτικά θρεπτικά συστατικά, τα οποία καταπραΰνουν τη δυσπεψία και τη γαστρίτιδα. Έρευνες υποστηρίζουν, επίσης, ότι η αγκινάρες είναι πολύ χρήσιμες για τη μείωση των συμπτωμάτων του Συνδρόμου Ευερέθιστου Εντέρου (IBS).

Τζίντζερ. Αυτή η ρίζα έχει χρησιμοποιηθεί τα τελευταία 2000 χρόνια στην Κίνα, για να βοηθήσει τη θεραπεία από τις στομαχικές διαταραχές και τη ναυτία. Οι τζιντζερόλες, που περιέχονται στο τζίντζερ μπορεί να μειώσουν τα άσκημα συμπτώματα που νιώθετε, όταν έχετε βαρύ στομάχι και όταν έχετε ναυτία.

Πιείτε τσάι μέντας. Η μέντα βοηθάει στην κίνηση των μυών ή / και στους σπασμούς του στομάχου, διευκολύνοντας την πέψη. Δοκιμάστε ένα ζεστό φλιτζάνι τσάι με γεύση μέντας και θα σας ανακουφίσει από τις καούρες.

More for you

 
 

Don't Miss