4 υγιεινές διατροφικές συνήθειες για να τηρήσετε όλη σας τη ζωή

Πέμπτη 30 Απριλίου 2015

Πέμπτη 30 Απριλίου 2015

4 υγιεινές διατροφικές συνήθειες για να τηρήσετε όλη σας τη ζωή

Η διατροφή αποτελεί τα τελευταία χρόνια ένα από τα πιο δημοφιλή θέματα, με αποτέλεσμα όλο και πιο πολλοί να ενημερώνονται για την υγιεινή διατροφή. Παρόλα αυτά υπάρχουν αρκετοί που εξακολουθούν να αγωνίζονται, ώστε να διατηρήσουν ισορροπημένες διατροφικές συνήθειες. Και κάποιοι άλλοι πιστεύουν ότι τις τηρούν, αλλά η πραγματικότητα είναι διαφορετική.

Αυξήστε τη ποσότητα των λαχανικών και των φρούτων που τρώτε. Γνωρίζετε ποιες είναι οι επίσημες συστάσεις; Οι ειδικοί επισημαίνουν, ότι πρέπει να καταναλώνουμε 5 με 9 μερίδες φρούτων και λαχανικών. Όμως, οι περισσότεροι αγνοούμε αυτή τη σύσταση. Διότι μελέτες έχουν δείξει ότι, μόλις 1 στους 3 ενήλικες, καταναλώνουν περισσότερες από δύο μερίδες φρούτων και λαχανικών την ημέρα. Και αν αναρωτηθούμε τα οφέλη που προσφέρουν, τότε θα πρέπει αυτές οι τροφές να αποτελούν κύριο πόλο έλξης στα γεύματα μας. Διότι, εκτός από ότι αυξάνουν την πρόσληψη βιταμινών, μετάλλων, αντιοξειδωτικών, και φυτικών ινών, η κατανάλωση τους είναι επίσης, συνδεδεμένη με χαμηλότερο κίνδυνο εμφάνισης χρόνιων ασθενειών, συμπεριλαμβανομένων των καρδιακών παθήσεων, εγκεφαλικού επεισοδίου, και ορισμένων μορφών καρκίνου.

Πώς να αυξήσετε την κατανάλωση των φρούτων και των λαχανικών; Είναι απλό, περιλάβετε τα καθημερινά στο πρωινό σας γεύμα και σαν σνακ. Επίσης, μη ξεχνάτε να τρώτε πάντα σαλάτα μαζί με το κυρίως γεύμα.

Κάντε το νερό το ποτό σας. Δεν μπορεί να μη γνωρίζετε μερικά από τα οφέλη, που προσφέρει η κατανάλωση νερού. Σύμφωνα με μια μελέτη στο επιστημονικό έντυπο American Journal of Clinical Nutrition, όσοι λαμβάνουν ένα μεγάλο μέρος της ημερήσιας πρόσληψης υγρών τους από το απλό νερό, τείνουν να έχουν συνολικά μια πιο υγιή διατροφή. Και επιπλέον έχουν ένα υγιές βάρος, διότι το νερό βοηθάει στην απώλεια κιλών, στον περιορισμό της όρεξης και στη τόνωση του μεταβολισμού. Αν δεν είστε λάτρεις του νερού, μπορείτε να προσθέσετε φέτες λεμονιού ή λάιμ, φρέσκα φύλλα μέντας, φέτες αγγούρι ή  φρέσκο ​​τριμμένο τζίντζερ, ώστε να του δώσετε μια γεύση.

Επιλέξτε σύνθετους υδατάνθρακες. Οι περισσότεροι έχουν μια τάση να καταναλώνουν πάρα πολλά επεξεργασμένα δημητριακά, συμπεριλαμβανομένου του λευκού ψωμιού, ζυμαρικών και ρυζιού, κράκερ και κουλούρια. Η πρόσληψη δημητριακών ολικής αλέσεως, όπως το καστανό ρύζι, σιτάρι ολικής αλέσεως, και η κινόα είναι μια πολύ καλή επιλογή. Διότι η υψηλή πρόσληψη σύνθετων δημητριακών είναι συνδεδεμένη με ένα χαμηλότερο κίνδυνο καρδιακής νόσου, εγκεφαλικού επεισοδίου, καρκίνου, διαβήτη και παχυσαρκίας. Αν η απώλεια βάρους είναι ένας στόχος, μην κόψετε τη κατανάλωση υδατανθράκων, αντ αυτού επιλέξτε προϊόντα ολικής άλεσης.

Γίνετε πιο προσεκτικοί. Ένα από τα πιο καλά πράγματα που μπορείτε να κάνετε, είναι να δουλέψετε λίγο με τον εαυτό σας. Να μάθετε για παράδειγμα να διαχωρίζετε την συναισθηματική πείνα από τη πραγματική. Δίνοντας προσοχή στα σήματα του σώματος σας, θα χάσετε πιο εύκολα κιλά και θα μπορέσετε να αντιμετωπίστε τις τυχόν συναισθηματικές σας ανάγκες, χωρίς να έχετε ως δεκανίκι τις τροφές.

More for you

 
 

Don't Miss