4 λάθη για την απώλεια βάρους που κάνουν όλες οι γυναίκες

Τετάρτη 13 Μαΐου 2015

Τετάρτη 13 Μαΐου 2015

4 λάθη για την απώλεια βάρους που κάνουν όλες οι γυναίκες

Μπορεί να τρώτε φρούτα, να μετράτε τις θερμίδες και να κάνετε άσκηση τις περισσότερες ημέρες. Παρόλα αυτά βλέπετε τη βελόνα της ζυγαριάς να είναι σταθερή και να αναρωτιέστε τι λάθος κάνετε. Κι όμως μπορεί να κάνετε κάποια μικρά πράγματα τα οποία σαμποτάρουν τις προσπάθειες σας για απώλεια βάρους. Παρακάτω θα δείτε τι κάνετε λάθος και δεν πετυχαίνετε τον στόχο σας.

Εάν μετράτε τις θερμίδες ... καθορίστε τη σωστά τη ποσότητα που σας αναλογεί. Σύμφωνα με μια έρευνα μόνο το 11% εκτιμά σωστά τις ιδανικές ημερήσιες θερμιδικές απαιτήσεις. Οι υπόλοιποι από εμάς έχουμε την τάση να τις υπερεκτιμούμε. Ας υποθέσουμε, ότι πρέπει να λαμβάνετε καθημερινά 1800 θερμίδες, αλλά εσείς καταναλώνετε 2000, αυτές οι επιπλέον θερμίδες είναι αρκετές για να σας κρατήσουν μακριά από τον στόχο σας.  Άρα, καλό είναι αν δεν είστε σίγουρες για τις θερμίδες που παίρνετε και θέλετε να χάσετε κιλά, να επισκεφτείτε έναν διαιτολόγο, ώστε να καθορίσετε μαζί το διατροφικό πρόγραμμα που σας αναλογεί.

Αυτό που βάζετε στο πιάτο σας είναι σημαντικό για την υγεία σας, όμως ακόμα και ένα υγιεινό τρόφιμο, μπορεί να σας προσθέσει κιλά. Για παράδειγμα, μπορεί ο σύζυγός σας να φάει για πρωινό ψωμί  με βούτυρο και σιρόπι σοκολάτας και το παιδί σας να αρπάξει ένα ντόνατ, ενώ εσείς επιλέγετε ένα φλιτζάνι πλιγούρι βρώμης με μια χούφτα καρύδια, μια μπανάνα κομμένη σε φέτες, και ένα μεγάλο ποτήρι χυμό πορτοκάλι. Με αυτή την επιλογή σας σίγουρα έχετε κερδίσει σε θρεπτικά συστατικά, αλλά όταν πρόκειται για τις θερμίδες, πρέπει να είστε προσεκτικές. Διότι αν το παρακάνετε στη ποσότητα, θα πάρετε κιλά και ας κάνετε υγιεινές επιλογές. Ο καλύτερος τρόπος για να κατανοήσετε αν ξεφεύγετε στη ποσότητα, είναι να κρατάτε ένα ημερολόγιο τροφίμων.

Προσέξτε τι παραγγέλνετε απ’ έξω. Μπορεί να έχετε επιλέξει ένα σάντουιτς γαλοπούλας, αντί για μια πίτσα και να νομίζετε ότι έχετε κάνει τη σωστή επιλογή. Όμως το σάντουιτς μπορεί να έχει ετοιμαστεί με focaccia, τυρί και μαγιονέζα και να σας δώσε μέχρι και 800 θερμίδες. Ενώ δύο κομμάτια πίτσα μαργαρίτας θα σας δώσουν περίπου 500 θερμίδες.

Πρέπει να προσέχετε τους όρους «χωρίς λιπαρά» ή «χωρίς ζάχαρη». Όταν θέλετε κάτι γλυκό μπορεί να στραφείτε σε επιλογές με χαμηλά λιπαρά ή ζάχαρη, αλλά ακόμα και τότε πρέπει να είστε προσεκτικές.  Οι ερευνητές στο Πανεπιστήμιο του Cornell διαπίστωσαν, ότι υπέρβαρα άτομα που επιλέγουν σνακ χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά, καταναλώνουν, κατά μέσο όρο, διπλάσιες θερμίδες. Αυτό συμβαίνει γιατί αυτές οι τροφές μπορεί να προκαλέσουν μια σύγχυση και να καταναλώσετε μεγάλες ποσότητες, νομίζοντας ότι δεν θα πάρετε θερμίδες. Όμως, ακόμα και τα προϊόντα με χαμηλά λιπαρά έχουν αρκετές θερμίδες, γι αυτό πριν τα αγοράσετε να κοιτάτε τα συστατικά τους. 

More for you

 
 

Don't Miss