Νέα έρευνα για το πώς να χάσετε το λίπος της κοιλιάς

Παρασκευή 29 Μαΐου 2015

Παρασκευή 29 Μαΐου 2015

Νέα έρευνα για το πώς να χάσετε το λίπος της κοιλιάς

Το κοιλιακό λίπος ταλαιπωρεί και τόσο τις γυναίκες όσο και τους άντρες. Και εκτός από την εξωτερική εμφάνιση, το λίπος στη κοιλιά μπορεί να δημιουργήσει και αρκετά προβλήματα υγείας. Το κοιλιακό λίπος αποτελείται από δύο ειδή, από το υποδόριο και το σπλαχνικό. Το υποδόριο είναι αποθηκευμένο κάτω από το δέρμα και είναι το λιγότερο επικίνδυνο. Ενώ το σπλαχνικό είναι αποθηκευμένο ανάμεσα στα όργανα και είναι αρκετά επικίνδυνο, γιατί μπορεί να γίνει η αιτία για καρδιαγγειακά νοσήματα και για διαβήτη τύπου 2. Δείτε παρακάτω τι να κάνετε για να βοηθήσετε στη μείωση του κοιλιακού λίπους.

Ποτέ μην σταματήσετε να κινείστε. Υπάρχει ένα πράγμα που δεν «αρέσει» στο σπλαχνικό λίπος και αυτό είναι η κίνηση. Εφόσον γυμνάζεστε και κάνετε κυρίως αερόβια άσκηση, όπως ποδήλατο, τρέξιμο, κολύμβηση, βοηθάτε στη μείωση του λίπους στη κοιλιά. Προπονηθείτε λοιπόν σχεδόν καθημερινά αλλά μη το παρακάνετε, γιατί η αυξητική ορμόνη θα μειωθεί, με τον μεταβολισμό σας να ακολουθεί το παράδειγμά της.

Η πρωτεΐνη μπορεί να βοηθήσει στη διατήρηση της μυϊκής μάζας, άρα να δυσκολέψει τη συσσώρευση του κοιλιακού λίπους. Εντάξτε στη διατροφή σας άπαχη πρωτεΐνη πάντα σε συνδυασμό με υδατάνθρακες και υγιεινά λιπαρά οξέα. Φυσικά δεν πρέπει να το παρακάνετε με την κατανάλωση πρωτεΐνης, γιατί δεν θα έχετε κάποιο επιπλέον αποτέλεσμα και η υπερφόρτωση του οργανισμού δεν είναι χωρίς κινδύνους. Η υπερβολική κατανάλωση πρωτεΐνης μπορεί να επηρεάσει αρνητικά τους νεφρούς και το συκώτι και να οδηγήσει σε νεφρολιθίαση και οστεοπόρωση.

Γιόγκα για απώλεια βάρους. Σε μια μελέτη όπου οι μετεμμηνοπαυσιακές γυναίκες έκαναν γιόγκα για 16 εβδομάδες, ανέφεραν σημαντική μείωση του σπλαχνικού λίπους. Και δεν είναι απλά οι ασκήσεις της γιόγκα που βοηθάνε την μείωση του λίπους, αλλά το κλειδί είναι στα χαμηλότερα επίπεδα της ορμόνης του στρες, της κορτιζόλης, η οποία συνδέεται με το λίπος της κοιλιάς.

Κοιμηθείτε αρκετά. Όπως γνωρίζετε ο στόχος σας πρέπει να είναι 8 ώρες βραδινού ύπνου. Αυτός ο στόχος προσφέρει πολλά οφέλη στην υγεία και ένα από αυτά είναι και η μείωση του σπλαχνικού λίπους. Σύμφωνα με τις έρευνες έρευνες που έχουν γίνει, αν έχετε ακανόνιστο πρόγραμμα στον ύπνο, τότε το σώμα σας εκκρίνει περισσότερη κορτιζόλη, η οποία είναι υπεύθυνη για την αποθήκευση του λίπους.

Γίνετε οι βασίλισσες του τσαγιού. Το τσάι είναι πλούσιο σε αντιοξειδωτικά, που ονομάζονται κατεχίνες και βοηθάνε στη μείωση του κοιλιακού λίπους. Οι μελέτες υποστηρίζουν, ότι όσες περισσότερες κατεχίνες λαμβάνετε από το τσάι, τόσο περισσότερο κοιλιακό λίπος θα χάνετε πάντα σε συνδυασμό με την άσκηση και την υγιεινή διατροφή.

More for you

 
 

Don't Miss