Πώς να χάσετε τα τελευταία 5 κιλά

Πέμπτη 09 Ιουλίου 2015

Πέμπτη 09 Ιουλίου 2015

Πώς να χάσετε τα τελευταία 5 κιλά

Αν κάνετε μια δίαιτα το πιο πιθανό είναι να κολλήσετε στα τελευταία κιλά, που συνήθως είναι 3 με 5, αλλά με λίγη προσπάθεια και υπομονή, θα μπορέσετε να τα χάσετε. Αν λοιπόν ταλαιπωρείστε τότε αυτό το άρθρο μπορεί να σας δώσει μια λύση.

Καταρχήν, δεν πρέπει να ξυπνάτε και να κοιμάστε έχοντας συνεχώς στο μυαλό σας τον αριθμό των κιλών που πρέπει να χάσετε. Αν σκέφτεστε από το πρωί μέχρι το βράδυ το βάρος σας, τότε αυτό θα σας προκαλέσει τεράστιο άγχος και στρες. Αφού λοιπόν, διαπιστώσετε, ότι δεν έχετε εμμονές με τη δίαιτα σας, τότε πρέπει να κάνετε εκ νέου ένα διατροφικό πρόγραμμα. Για να χάσετε τα τελευταία κιλά, πρέπει να οργανώσετε το ψυγείο και τα ντουλάπια της κουζίνας. Αν έχετε κράκερ, τσιπς, παγωτά και άλλα γλυκά, καλό είναι να τα δώσετε σε κάποιον φίλο, ώστε να μην τα έχετε συνέχεια μέσα στο σπίτι, γιατί αποτελούν πειρασμό. Μη ξεχνάτε ότι η απώλεια αυτών των κιλών για τους περισσότερους δεν είναι εύκολη υπόθεση, γι αυτό και θέλει μια επιπλέον προσπάθεια.

Μην σταματήσετε την άσκηση και αν δεν την έχετε εντάξει ακόμα στη καθημερινότητα σας, ήρθε η στιγμή να την υιοθετήσετε. Η σωματική δραστηριότητα σε συνδυασμό με τη κατάλληλη διατροφή κάνουν την απώλεια των τελευταίων 5 κιλών πιο εύκολη υπόθεση. Αν βλέπετε, ότι δυσκολεύεστε και δεν χάνετε βάρος, τότε αλλάξτε τη προπόνηση σας και συνδυάστε τις αερόβιες και τις ασκήσεις με βάρη.

Είναι σημαντικό να σημειωθεί, ότι δεν πρέπει να θυσιάσετε το πρωινό σας γεύμα στο βωμό αυτών των κιλών. Πολλοί αποφασίζουν να μη φάνε πρωινό, πιστεύοντας, ότι αυτή η κίνηση θα βοηθήσει, ώστε να χάσουν βάρος. Όμως η αλήθεια είναι εντελώς διαφορετική, γιατί το πρωινό θέτει τα θεμέλια για να λειτουργεί σωστά ο μεταβολισμός.  

Και τέλος το βασικό είναι να μη τα παρατήσετε, γιατί δεδομένου ότι, έχετε φτάσει στο τελικό στάδιο, σημαίνει ότι ο μεταβολισμός χρειάζεται απλά μια μικρή ενίσχυσηγια να δουλέψει ακόμα καλύτερα. Για να συμβάλετε σε αυτή τη προσπάθεια, πρέπει να εντάξετε περισσότερες φυτικές ίνες στη διατροφή σας. Καταναλώστε φρούτα, λαχανικά, όσπρια και δημητριακά ολικής άλεσης.

More for you

 
 

Don't Miss