4 + 1 λόγοι που δεν αποκτάτε επίπεδη κοιλιά

Κυριακή 02 Αυγούστου 2015

Κυριακή 02 Αυγούστου 2015

4 + 1 λόγοι που δεν αποκτάτε επίπεδη κοιλιά

Το λίπος στη κοιλιά ταλαιπωρεί πολλούς ανθρώπους και μπορεί οι προσπάθειες σας για να το χάσετε να πέφτουν στο κενό. Όμως, αντί να απογοητεύεστε, δείτε μήπως κάνετε κάτι λάθος και δεν μπορείτε να αποκτήσετε τους κοιλιακούς που επιθυμείτε.

Τρώτε πολύ αλάτι. Ενδεχομένως έχετε μειώσει τις θερμίδες, αλλά αν βάζετε πολύ αλάτι στο φαγητό σας, κάνετε κατακρατήσεις και αποκτάτε μια φουσκωμένη κοιλιά. Μπορείτε να μειώσετε το πρήξιμο, αν πίνετε αρκετά υγρά και αν δεν καταναλώνετε πολύ νάτριο, όχι περισσότερο από 2.500 mg ανά ημέρα

Πίνετε πολλά αναψυκτικά και σόδες με ζάχαρη. Η τακτική κατανάλωση αναψυκτικών που έχουν ζάχαρη μπορεί να οδηγήσει σε μια αύξηση βάρους, χωρίς να το καταλάβετε. Και όταν παίρνετε κιλά παίρνετε λίπος και στη κοιλιά. Επίσης, οι σόδες μπορεί να σας φουσκώσουν, με αποτέλεσμα να νιώθετε ότι είστε πρησμένοι.

Δεν ασκείτε τους κοιλιακούς μύες. Μπορεί να κάνετε σωματική δραστηριότητα πολλές φορές μέσα στην εβδομάδα, αλλά αν δεν γυμνάζετε τους μύες της κοιλιάς, είναι δύσκολο να αποκτήστε κοιλιακούς. Αν όμως εντάξετε στο πρόγραμμα σας ασκήσεις που στοχεύουν στους κοιλιακούς μύες, θα αυξήσετε τον μεταβολισμό και θα χάσετε πιο γρήγορα λίπος.

Καταναλώνετε μεγάλες μερίδες. Αν θέλετε να αποκτήσετε επίπεδη κοιλιά, δεν φτάνει μόνο η σωματική άσκηση, αλλά πρέπει να προσέχετε και τη διατροφή σας. Για να χάσετε κιλά, άρα και το κοιλιακό λίπος, πρέπει να τρώτε λιγότερο από όσο καίτε, γι’ αυτό η γυμναστική δεν αποτελεί δικαιολογία για να καταναλώνετε περισσότερο φαγητό.

Έχετε πολύ άγχος. Θα μπορούσε να αποτελέσει έκπληξη, αλλά το άγχος συμβάλλει στο επιπλέον λίπος στη περιφέρεια της μέσης σας. Όταν βρίσκεστε κάτω από πίεση, ο οργανισμός σας απελευθερώνει κορτιζόλη και αυτή η χημική ουσία αλλάζει τον τρόπο που διανέμεται το λίπος, αυξάνοντας την ποσότητα του στη κοιλιά. Υιοθετήστε τεχνικές για να μειώσετε το επίπεδο του στρες.

More for you

 
 

Don't Miss