Έξυπνα tips για να σας πάρει γρήγορα ο ύπνος!

Δευτέρα 07 Σεπτεμβρίου 2015

Δευτέρα 07 Σεπτεμβρίου 2015

Έξυπνα tips για να σας πάρει γρήγορα ο ύπνος!

Η αϋπνία λίγο ή πολύ ταλαιπωρεί τους περισσότερους ανθρώπους, με αποτέλεσμα να προσπαθούν με χιλιάδες τρόπους να έχουν έναν ήρεμο ύπνο. Και επειδή τα οφέλη ενός ποιοτικού ύπνου είναι πολλά, παρακάτω θα δείτε μερικά κόλπα, που θα σας βοηθήσουν να κοιμάστε πιο εύκολα τα βράδια.

Γνωρίζετε το παιχνίδι που είχαμε παλιά με ένα μπουκάλι γεμάτο σαπουνάδα, που φυσάγαμε και βγαίνανε φυσαλίδες; Ήρθε η στιγμή να ξαναγίνετε παιδιά και να το αγοράσετε! Μπορεί να ακούγετε παράξενο, αλλά μια μελέτη στο Πανεπιστήμιο της Ιατρικής Σχολής του Johns Hopkins, διαπίστωσε ότι αυτό το παιχνίδι μπορεί να σας βοηθήσει να κοιμηθείτε πιο γρήγορα. Είναι σαν μια άσκηση με βαθιές αναπνοές, η οποία ηρεμεί το μυαλό και το σώμα σας, διώχνοντας τις άσκημες σκέψεις που εμποδίζουν τον ύπνο σας.

Ένας άλλος αποτελεσματικός τρόπος για να κοιμηθείτε εύκολα, είναι να καθίσετε σε μια άνετη θέση, να κλείσετε τα μάτια σας και να επικεντρωθείτε στην καταμέτρηση των αναπνοών σας για 3 έως 15 λεπτά. Όταν το μυαλό σας περιπλανιέται, προσπαθήστε να το εμποδίσετε να σκέφτεται άλλα πράγματα, εκτός από τις αναπνοές σας. Ερευνητές έχουν βρει, ότι αυτή η μορφή διαλογισμού μπορεί να μειώσει την αρτηριακή σας πίεση και τον καρδιακό σας ρυθμό και να σας βοηθήσει να κοιμηθείτε καλύτερα.

Ακούγοντας απαλή μουσική, όχι μόνο σας βοηθά να κοιμηθείτε, αλλά και επεκτείνει το μήκος και το βάθος του ύπνου σας. Μελέτες έχουν δείξει, ότι η ήρεμη μουσική μειώνει τον ρυθμό της καρδιάς και σας βοηθάει να χαλαρώσετε. Μια καλή επιλογή είναι να αγοράσετε cd που να έχei τον ήχο μιας ήπιας βροχής. Επίσης, η σωματική δραστηριότητα μετά από τη δουλειά, μπορεί να συμβάλει, ώστε να σας πάρει πιο γρήγορα ο ύπνος. Μια πρόσφατη ελβετική μελέτη δείχνει, ότι μετά από μια έντονη προπόνηση 90 λεπτών, μειώνονται τα επίπεδα της κορτιζόλης, της ορμόνης του στρες, άρα κοιμάστε πιο εύκολα.

Μήπως, όταν πέφτετε στο κρεβάτι, έχετε πολλά στο μυαλό σας; Τότε στο τέλος της ημέρας γράψτε μια λίστα με όλες τις υποχρεώσεις που πρέπει να ολοκληρώσετε αύριο και θα διαπιστώσετε, ότι θα κοιμηθείτε καλύτερα. Και αυτό συμβαίνει, γιατί όταν γράφετε αυτά που σας απασχολούν, σας βοηθάει να έχετε τον έλεγχο και τελικά το μυαλό σας χαλαρώνει.

More for you

 
 

Don't Miss