Πώς να μειώσετε το βραδινό τσιμπολόγημα

Τζουλιάννα Καρνέζη ΤΖΟΥΛΙAΝΝΑ ΚΑΡΝΕΖΗ Πέμπτη 25 Μαΐου 2017

Πέμπτη 25 Μαΐου 2017

Πώς να μειώσετε το βραδινό τσιμπολόγημα

Ακολουθείτε ένα υγιεινό πρόγραμμα διατροφής όλη την ημέρα και με το που φτάνει το βράδυ κάνετε επιδρομή στο ψυγείο και τρώτε τα πάντα. Η αλήθεια είναι ότι οι περισσότεροι συνηθίζουμε να τσιμπολογάμε τα βράδια καταναλώνοντας έτσι επιπλέον θερμίδες και το αποτέλεσμα είναι η αύξηση του βάρους. Ευτυχώς υπάρχουν μερικά μυστικά που αν τα ακολουθήσετε θα μπορέσετε να περιορίσετε τις βραδινές λιγούρες.

Να είστε πιο ελαστικοί κατά τη διάρκεια της ημέρας. Για να μπορέσετε να μειώσετε τους διατροφικούς σας πόθους και να αποτρέψετε τις βραδινές επιδρομές στο ψυγείο, δεν πρέπει να είστε πολύ αυστηροί με τον εαυτό σας. Αυτό σημαίνει ότι κατά τη διάρκεια της ημέρας καλό είναι να τρώτε λίγο από τις αγαπημένες σας τροφές, ώστε να μην τις αναζητάτε απεγνωσμένα τα βράδια.

Μην παραλείπετε τα ενδιάμεσα γεύματα. Μερικές φορές κατά τη διάρκεια της ημέρας, είτε επειδή είστε απασχολημένοι, είτε γατί νομίζετε ότι θα χάσετε κιλά, δεν τρώτε αρκετή ποσότητα φαγητού και όταν φτάσει τι βράδυ πεινάτε. Κρατήστε την πείνα σας υπό έλεγχο καταναλώνοντας πρωινό, μεσημεριανό και σνακ έτσι ώστε να μην είστε πολύ πεινασμένοι την ώρα του δείπνου.

Διαβάστε επίσης: Σνακ μέχρι 150 θερμίδες!

Φροντίστε το βραδινό σας να περιλαμβάνει όλες τις ομάδες τροφίμων: πρωτεΐνη, υδατάνθρακες και λίπη. Αν παραλείψετε μια από τις τρεις ομάδες θα αρχίσετε να πεινάτε κατά τη διάρκεια της νύχτας και δεν θα γλυτώσετε την επιδρομή στο ψυγείο. Επίσης είναι σημαντικό να μην αποφεύγετε του υδατάνθρακες, γιατί σας παρέχουν ενέργεια, απλά φροντίστε να περιλαμβάνετε σύνθετους όπως δημητριακά και ψωμί ολικής άλεσης και καστανό ρύζι. 

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα

More for you

 
 

Don't Miss