Αυτές οι τροφές σας χαρίζουν extra ενυδάτωση

Τζουλιάννα Καρνέζη ΤΖΟΥΛΙAΝΝΑ ΚΑΡΝΕΖΗ Πέμπτη 01 Ιουνίου 2017

Πέμπτη 01 Ιουνίου 2017

Αυτές οι τροφές σας χαρίζουν extra ενυδάτωση

Οι καλοκαιρινοί μήνες έχουν ιδιαίτερα υψηλή θερμοκρασία. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα το σώμα σας να αφυδατώνεται πολύ πιο εύκολα σε σχέση με το χειμώνα. Το νερό είναι η πρώτη λύση να ενυδατωθείτε, ωστόσο δεν υπάρχει λόγος να είστε συνέχεια με ένα μπουκάλι στο χέρι, αφού πολλές τροφές σας παρέχουν σας παρέχουν τα υγρά που χρειάζεστε. Απολαύστε μερικές από αυτές τις πλούσιες σε νερό επιλογές για να νικήσετε τη ζέστη που έρχεται.

Γκρέιπφρουτ. Αυτό το τροπικό φρούτο περιέχει περίπου 90 τοις εκατό νερό. Είναι επίσης χαμηλό σε θερμίδες και μια καλή πηγή φυτοθρεπτικών συστατικών και βιταμίνης C. Οι ροζ και κόκκινες ποικιλίες, παρέχουν βιταμίνη Α και λυκοπένιο. Δοκιμάστε το κρύο για να έχετε ένα αναζωογονητικό και ενυδατικό πρωινό

Μαρούλι. Το συγκεκριμένο λαχανικό περιέχει 96 τοις εκατό νερό. Επίσης, είναι μια πηγή καλίου, φυλλικού οξέος, αντιοξειδωτικών και έχει μικρότερες ποσότητες βιταμινών C και Κ. Φτιάξτε μια χορταστική σαλάτα με μαρούλι για να νιώσετε ισχυροί και αναζωογονημένοι.

Καρπούζι. Εκτός ότι είναι νόστιμο και δροσιστικό, αποτελείται επίσης από 90 τοις εκατό νερό. Μια φέτα καρπούζι είναι η καλύτερη επιλογή για όταν αρχίσουν οι ζέστες.

Γάλα και γιαούρτι χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά. Τα γαλακτοκομικά προϊόντα προσφέρουν πρωτεΐνη, φώσφορο, κάλιο και βιταμίνες Α και D στη διατροφή σας, αλλά είναι και μια καλή πηγή νερού. Το γάλα και το γιαούρτι αποτελούνται από 89 τοις εκατό και 85 τοις εκατό νερό, αντίστοιχα.

Μπρόκολο. Μπορεί να μην είναι η πρωταρχική σας επιλογή, παρόλα αυτά το μπρόκολο περιέχει περίπου 89 τοις εκατό νερό. Επιπλέον, περιλαμβάνει βιταμίνη C, ασβέστιο, φυτικές ίνες, σίδηρο και βήτα καροτίνη (η οποία μετατρέπεται σε βιταμίνη Α από το σώμα). Δοκιμάστε το μαζί με γιαούρτι και μουστάρδα, θα έχετε μια πικάντικη απόλαυση.

More for you

 
 

Don't Miss