Αυτά τα λαχανικά σας χαρίζουν επίπεδη κοιλιά

Τζουλιάννα Καρνέζη ΤΖΟΥΛΙAΝΝΑ ΚΑΡΝΕΖΗ Σάββατο 01 Ιουλίου 2017

Σάββατο 01 Ιουλίου 2017

Αυτά τα λαχανικά σας χαρίζουν επίπεδη κοιλιά

Αν υπάρχει ένα πράγμα που είναι σίγουρο στη διατροφή είναι το εξής: τα λαχανικά προσφέρουν πολλά οφέλη στην υγεία. Μπορεί να υπάρχουν διαμάχες για το λάδι καρύδας ή για τους υδατάνθρακες, όμως το γεγονός ότι θα πρέπει να καταναλώνουμε άφθονα λαχανικά κανείς δεν το αμφισβητεί.

Εκτός όμως από τα οφέλη που προσφέρουν τα λαχανικά στην υγεία, μας βοηθάνε επίσης να χάσουμε κιλά και να αποκτήσουμε επίπεδη κοιλιά. Κάνοντας τις κατάλληλες επιλογές θα μπορέσετε να ελαχιστοποιήσετε το φούσκωμα. Τα παρακάτω λαχανικά θα σας βοηθήσουν να χάσετε κιλά και θα μειώσουν τον τυμπανισμό.

1. Αγγούρι                              

Αυτό το θρεπτικό λαχανικό προσφέρει πολλές βιταμίνες και αντιοξειδωτικά, ειδικά όταν το καταναλώνετε με τη φλούδα. Επίσης σε αντίθεση με τα υπόλοιπα λαχανικά περιέχει τη μεγαλύτερη ποσότητα νερού, 95%  είναι νερό, το οποίο βοηθάει στη μείωση της κοιλιάς.

2. Σπαράγγια

Αυτά τα πράσινα λαχανικά περιέχουν ένα αμινοξύ που δρα ως φυσικό διουρητικό, βοηθώντας το σώμα να αποβάλλει τις τοξίνες. Αν και σε μερικούς ανθρώπους τα σπαράγγια μπορεί να προκαλέσουν φούσκωμα ειδικά όταν καταναλώνονται σε μεγάλες ποσότητες, όμως στους περισσότερους βοηθάνε να ξεφουσκώσει η κοιλιά.

3. Αβοκάντο

Το αβοκάντο είναι πλούσιο σε κάλιο, ένας ηλεκτρολύτης που ρυθμίζει την κατανομή του νερού στο σώμα, επηρεάζει το PH και συμβάλει στη διέγερση των νεύρων και των μυών. Το αβοκάντο μπορεί να αντισταθμίσει τις επιδράσεις του νατρίου και να σας ξεφουσκώσει.

4. Φυλλώδη λαχανικά

Τα φυλλώδη πράσινα λαχανικά όπως το σπανάκι και το λάχανο είναι πλούσια σε βιταμίνες του συμπλέγματος Β οι οποίες βοηθάνε στις κατακρατήσεις. Φτιάξτε μια πλούσια σαλάτα με πράσινα λαχανικά και απολαύστε την.

5. Ξυνολάχανο

Αν θέλετε να λειτουργεί σωστά το έντερο σας δοκιμάστε τρόφιμα που περιέχουν προβιοτικά, όπως το ξυνολάχανο.

6. Ντομάτες

Οι ντομάτες είναι από τα λαχανικά που συνήθως δεν προκαλούν τυμπανισμό και βοηθάνε στο να αποκτήσετε επίπεδο στομάχι. Επίσης είναι πλούσιες σε αντιοξειδωτικά που καταπολεμάνε τις ελεύθερες ρίζες.

Τέλος, πρέπει να γνωρίζετε ότι ο κάθε οργανισμός είναι διαφορετικός και δεν αντιδρά με τον ίδιο τρόπο όσο αφορά την κατανάλωση τροφίμων. Έτσι ένα τρόφιμο που μπορεί να προκαλέσει φούσκωμα σε ένα κάποιον δεν σημαίνει ότι προκαλεί και σε εσάς.

 

More for you

 
 

Don't Miss