Πόσες θερμίδες πρέπει να παίρνουμε για να χάσουμε κιλά

Τζουλιάννα Καρνέζη ΤΖΟΥΛΙAΝΝΑ ΚΑΡΝΕΖΗ Πέμπτη 13 Ιουλίου 2017

Πέμπτη 13 Ιουλίου 2017

Πόσες θερμίδες πρέπει να παίρνουμε για να χάσουμε κιλά

Αναμφισβήτητα οι θερμίδες παίζουν σημαντικό ρόλο όταν θέλουμε να χάσουμε κιλά. Ο γενικός κανόνας είναι ότι αν καταναλώσετε περισσότερες θερμίδες από ότ,ι χρησιμοποιείτε θα πάρετε βάρος, ενώ αν διατηρείτε μια ισορροπία τα κιλά σας θα μείνουν ίδια. Όμως στην πραγματικότητα είναι λίγο πιο περίπλοκα τα πράγματα, γιατί οι αριθμοί δεν είναι το μοναδικό κριτήριο για να χάσουμε βάρος.

Για να υπολογίσετε τις θερμίδες που χρειάζεστε υπάρχουν διάφορες εξισώσεις οι οποίες διαφέρουν ανάλογα με το φύλο και τη σωματική δραστηριότητα. Όμως σε γενικές γραμμές οι περισσότεροι άνθρωποι χρειάζονται περισσότερες από 1200 θερμίδες την ημέρα για να παραμείνουν υγιείς. Τι θα συμβεί αν πέσετε κάτω από αυτό τον αριθμό; Όταν καταναλώνετε λιγότερο από 1200 θερμίδες την ημέρα, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα ο μεταβολισμός σας να αρχίσει να μειώνεται και επίσης δεν θα παίρνετε τις απαραίτητες βιταμίνες για τις καθημερινές σας δραστηριότητες.

Διαβάστε επίσης: 4 πράγματα που επιβραδύνουν το μεταβολισμό

Πόσες θερμίδες χρειάζεστε για να χάσετε κιλά;

Μια ασφαλής απώλεια βάρους είναι μισό με ένα κιλό την εβδομάδα. Για να το πετύχετε θα χρειαστεί να έχετε έλλειμμα 500 θερμίδων την ημέρα. Εκτός όμως από τις θερμίδες υπάρχουν και άλλοι παράγοντες που επηρεάζουν την απώλεια κιλών όπως είναι η ηλικία, η μυϊκή μάζα και η φυσική δραστηριότητα.  Συγκεκριμένα όσο αυξάνεται η μυϊκή σας μάζα τόσο αυξάνεται και ο μεταβολισμός, με αποτέλεσμα να χάνετε πιο εύκολα τα περιττά κιλά. Επίσης όσο περνάνε τα χρόνια τόσο περισσότερο δυσκολευόμαστε να χάσουμε βάρος, για αυτό και θα πρέπει να έχουμε υπομονή και επιμονή.

Όπως γίνεται αντιληπτό από τα παραπάνω η καταμέτρηση των θερμίδων δεν είναι το άλφα και το ωμέγα στην προσπάθεια απώλειας βάρους. Αυτός είναι και ο λόγος που δεν χρειάζεται να έχουμε εμμονή με τις θερμίδες, αντ αυτού καλό είναι να εστιάζουμε περισσότερο στην ποιότητα του φαγητού, παρά στις θερμίδες. Όταν καταναλώνετε άφθονα φρούτα, λαχανικά, ξηρούς καρπούς, δημητριακά ολικής άλεσης, γαλακτοκομικά και άπαχη πρωτεΐνη θα μπορέσετε να αποκτήσετε το σώμα που επιθυμείτε και να παραμείνετε υγιείς. 

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα

More for you

 
 

Don't Miss