Με αυτά τα πρωινά γεύματα θα φαίνεστε νεότερες

Τζουλιάννα Καρνέζη ΤΖΟΥΛΙAΝΝΑ ΚΑΡΝΕΖΗ Τρίτη 15 Αυγούστου 2017

Τρίτη 15 Αυγούστου 2017

Με αυτά τα πρωινά γεύματα θα φαίνεστε νεότερες

Πώς θα νιώθατε αν θα μπορούσατε να ξυπνήσετε μια μέρα και να γυρίσετε πίσω το ρολόι; Με το σωστό πρωινό είστε σε θέση να το πετύχετε. Διαλέγοντας τις σωστές τροφές μπορείτε να επιβραδύνετε τα σημάδια της γήρανσης τόσο εξωτερικά όσο και εσωτερικά. Η ισορροπημένη διατροφή που περιέχει τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά ενισχύει την ενέργεια, μειώνει τις ρυτίδες, ενυδατώνει τα μαλλιά και επιδιορθώνει τα κατεστραμμένα κύτταρα. Δείτε μερικές ιδέες πρωινού που χαρίζουν νεανικότητα.

Ακτινίδιο με γιαούρτι

Αν και μικροσκοπικά τα ακτινίδια είναι ισχυρή πηγή βιταμίνης C, η οποία μπορεί να βοηθήσει το δέρμα σας να δείχνει νεανικό όσο ποτέ. Στην πραγματικότητα, μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στο  The American Journal of Clinical Nutrition  διαπίστωσε ότι οι άνθρωποι που κατανάλωναν υψηλά επίπεδα βιταμίνης C είχαν λιγότερες πιθανότητες να εμφανίσουν ρυτίδες και ξηρό δέρμα. Η βιταμίνη C όχι μόνο καταπολεμάει τις επιβλαβείς ελεύθερες ρίζες που προκαλούνται από την ηλιακή ακτινοβολία, τη ρύπανση, την κακή διατροφή, αλλά συμβάλει επίσης στην παραγωγή του κολλαγόνου. Συνδυάστε  το ακτινίδιο με γιαούρτι που είναι πλούσιο σε πρωτεΐνη και ασβέστιο.

Τοστ με σολομό

Ο σολομός είναι μια εξαιρετική πηγή ωμέγα-3 λιπαρών οξέων, τα οποία συμβάλουν στη σωστή λειτουργία του εγκεφάλου και διατηρούν το δέρμα και τα μαλλιά υγιή. Επιλέξτε καπνιστό σολομό με αβοκάντο και ψωμί για να λάβετε όλα τα θρεπτικά συστατικά.

Διαβάστε εδώ: Δείτε τις καλύτερες συμβουλές για να χάσετε κιλά. Είναι μόνο τρεις 

Ομελέτα με λάχανο

Το λάχανο είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά, μέταλλα και βιταμίνες που μπορούν να μειώσουν τα σημάδια της γήρανσης. Είναι επίσης καλή πηγή βιταμίνης Α μια λιποδιαλυτή βιταμίνη που θεωρείται πολύ σημαντική για την υγεία των ματιών, του δέρματος και των βλεννογόνων. Φτιάξτε ομελέτα και προσθέστε λάχανο.

Καρύδια με γιαούρτι

Τα καρύδια διατηρούν τα μαλλιά και το δέρμα ενυδατωμένα και βοηθάνε στην επισκευή των κυττάρων σε όλο το σώμα. Είναι επίσης μια καλή πηγή χαλκού, η έλλειψη του οποίου σχετίζεται με χαμηλότερη οστική πυκνότητα. Βάλτε μια χούφτα καρύδια στο γιαούρτι μαζί με μια κουταλιά μέλι και θα έχετε το πιο θρεπτικό και νόστιμο πρωινό γεύμα. 

More for you

 
 

Don't Miss