Sarah Jessica Parker: Η δίαιτα που έκανε και έχασε 4 κιλά σε μια εβδομάδα

Τζουλιάννα Καρνέζη ΤΖΟΥΛΙAΝΝΑ ΚΑΡΝΕΖΗ Τρίτη 06 Φεβρουαρίου 2018

Τρίτη 06 Φεβρουαρίου 2018

Sarah Jessica Parker: Η δίαιτα που έκανε και έχασε 4 κιλά σε μια εβδομάδα

Όσα χρόνια και αν περάσουν όσες σειρές και αν κυκλοφορήσουν η Sarah Jessica Parker θα είναι πάντα στην καρδιά μας ως Carrie Bradshaw. Δεν είναι εξάλλου τυχαίο πως μετά το Sex and the City η ηθοποιός έχει αγαπηθεί και επαινεθεί για το ιδιαίτερο τρόπο που ντύνεται στην καθημερινότητά της. Εκτός όμως από το στυλ η SJP έχει καταφέρει τόσα χρόνια να διατηρήσει μια γυμνασμένη σιλουέτα. Πώς τα καταφέρνει; Η ηθοποιός ακολουθεί τη Hamptons Diet, η οποία τη βοηθάει να χάσει μέχρι και 4 κιλά σε μια εβδομάδα. Τι ακριβώς όμως είναι Hamptons Diet;

Η συγκεκριμένη διατροφή στηρίζεται σε τροφές πλούσιες σε καλά λιπαρά, όπως λιπαρά ψάρια, ελιές αβοκάντο και στην κατανάλωση άπαχου κρέατος, ενώ περιορίζει τους υδατάνθρακες. Το περίεργο είναι πως δεν απαγορεύει το βούτυρο, το μπέικον και την κρέμα γάλακτος ενώ δείχνει αρκετή επιείκεια στην κατανάλωση αλκοόλ. Το μυστικό της Hamptons Diet είναι το λάδι μακαντέμια, ένας ξηρός καρπός που προέρχεται από την Αυστραλία και είναι πλούσιος σε μονοακόρεστα λιπαρά οξέα. Η σκέψη πίσω από αυτό είναι ότι τα μονοακόρεστα λιπαρά μπορούν να βοηθήσουν τόσο στην αύξηση του μεταβολισμού όσο και στην απώλεια βάρους.

Με απλά λόγια όσοι ακολουθούν τη συγκεκριμένη δίαιτα, μέσα σε αυτούς και η Sarah Jessica Parker, μπορούν να καταναλώσουν όση άπαχη πρωτεΐνη και όσα καλά λιπαρά θέλουν, αλλά η ποσότητα των υδατανθράκων εξαρτάται από τα κιλά που θέλουν να χάσουν. Για παράδειγμα όσοι έχουν σκοπό να χάσουν πάνω από 5κικά πρέπει να παίρνουν λιγότερο από 30 γραμμάρια υδατάνθρακα την ημέρα. Ενώ εκείνοι που θέλουν να χάσουν λιγότερο από 5 κιλά, μπορούν να καταναλώσουν μέχρι 60 γραμμάρια υδατάνθρακα.

Συμπερασματικά: Κατά κύριο λόγο η Hamptons Diet δεν είναι ασφαλής για την υγεία, τουλάχιστον όταν ακολουθείται για πολύ καιρό. Και αυτό γιατί περιορίζει ολόκληρες ομάδες τροφίμων, τους υδατάνθρακες, οι οποίοι είναι πολύτιμοι για τη σωστή λειτουργεία του οργανισμού. Επίσης το να χάνεις 4 κιλά την εβδομάδα είναι πολύ γρήγορο και έχει αρνητικές συνέπειες για την υγεία. Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας η απώλεια βάρους θεωρείται ασφαλής όταν κυμαίνεται μεταξύ 2-4 κιλά ανά μήνα, ανάλογα με τις απαιτήσεις του κάθε οργανισμού. Από την άλλη μεριά η γρήγορη μείωση της πρόσληψης θερμίδων έχει ως αποτέλεσμα τη γρήγορη μείωση βάρους και την απώλεια κυρίως της μυϊκής μάζας, που συνεπάγεται με μείωση του μεταβολισμού. Έτσι μόλις αρχίσετε και πάλι να αυξάνετε την πρόσληψη θερμίδων θα ανακτήσετε το χαμένο βάρος, αλλά αυτή τη φορά θα έχετε μεγαλύτερο ποσοστό λίπους και μικρότερο ποσοστό μυϊκής μάζας. Και φυσικά δεν πρέπει να ξεχνάτε ότι ο κάθε οργανισμός έχει τις δικές του ανάγκες σε θρεπτικά συστατικά και σε θερμίδες. 

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα

More for you

 
 

Don't Miss