Τα πιο κοινά λάθη που κάνετε στο πρωινό γεύμα και παίρνετε κιλά

Τζουλιάννα Καρνέζη ΤΖΟΥΛΙAΝΝΑ ΚΑΡΝΕΖΗ Κυριακή 04 Μαρτίου 2018

Κυριακή 04 Μαρτίου 2018

Τα πιο κοινά λάθη που κάνετε στο πρωινό γεύμα και παίρνετε κιλά

Ένα υγιεινό πρωινό προσφέρει πολλά οφέλη για την υγεία. Καταρχάς δίνει ώθηση στον οργανισμό παρέχοντας του την κατάλληλη ενέργεια για να ανταπεξέλθει στις απαιτήσεις της καθημερινότητας. Επίσης όταν τρώμε ένα καλό πρωινό μπορούμε να διατηρήσουμε πιο εύκολα ένα υγιές σωματικό βάρος. Παρόλα αυτά υπάρχουν κάποια λάθη που κάνετε οι περισσότεροι όταν τρώτε πρωινό και μπορεί να σας οδηγήσουν σε αύξηση του σωματικούς βάρους. Ας δούμε μερικά από αυτά.

Τρελαίνεστε για Granola

Σε σύγκριση με τα ζαχαρούχα δημητριακά, η granola μπορεί να φαίνεται σαν την πιο υγιεινή επιλογή. Παρόλα αυτά πρέπει να είστε προσεχτικοί όταν αγοράζετε έτοιμη granola γιατί μπορεί να περιέχει αρκετά λίπη και σάκχαρα.

Δεν βάζετε αρκετή πρωτεΐνη στο πρωινό

Είναι σημαντικό το πρωινό σας γεύμα να περιέχει πρωτεΐνη γιατί όχι μόνο σας κρατάει χορτάτους για μεγάλο χρονικό διάστημα αλλά επίσης σας δίνει ενέργεια για την υπόλοιπη ημέρα.  

Επιλέγετε χυμούς εμπορίου

Εάν σας αρέσει το πρωί να πίνετε χυμούς καλύτερα να επιλέξετε να φτιάξετε τους δικούς σας με φρέσκα φρούτα, παρά να επιλέξετε του εμπορίου. Συνήθως οι έτοιμοι χυμοί περιέχουν ζάχαρη άρα και αρκετές θερμίδες.

Επιλέγετε έτοιμες μπάρες δημητριακών

Εάν προσπαθείτε να χάσετε βάρος είναι πολύ εύκολο να πέσετε στην παγίδα και να επιλέξετε έτοιμες μπάρες δημητριακών, μπορεί να καταλήξετε με επιπλέον κιλά. Ο λόγος είναι ότι πολλές μπάρες δεν περιέχει βασικά θρεπτικά συστατικά όπως πρωτεΐνη και είναι πλούσιες σε ζάχαρη.

Δεν τρώτε καθόλου πρωινό

Οι περισσότεροι από εμάς ξυπνάμε το πρωί και βιαζόμαστε να φύγουμε από το σπίτι που δεν προλαβαίνουμε να φάμε τίποτα. Παρόλα αυτά μελέτες έχουν δείξει ότι όσοι τρώνε πρωινό διατηρούν ένα υγιές σωματικό βάρος. Βάλτε λοιπόν το ξυπνητήρι λίγο πιο νωρίς και φτιάξετε ένα υγιεινό και χορταστικό πρωινό γεύμα.  

More for you

 
 

Don't Miss