Τι να φάτε για πρωινό όταν θέλετε να χάσετε τα περιττά κιλά

Τζουλιάννα Καρνέζη ΤΖΟΥΛΙAΝΝΑ ΚΑΡΝΕΖΗ Σάββατο 17 Μαρτίου 2018

Σάββατο 17 Μαρτίου 2018

Τι να φάτε για πρωινό όταν θέλετε να χάσετε τα περιττά κιλά

Το πρωινό είναι το πρώτο γεύμα της ημέρας και το πιο σημαντικό. Εκτός ότι παρέχει ενέργεια είναι ακόμα πιο σημαντικό για εκείνους που προσπαθούν να χάσουν κιλά. Παρόλα αυτά τις περισσότερες φορές το παραλείπουμε και φεύγουμε από το σπίτι νηστικοί. Όμως αυτό που πρέπει να γνωρίζετε είναι πως το πρωινό από μόνο του δεν μπορεί να σας βοηθήσει στην απώλεια βάρους, αλλά η επιλογή των κατάλληλων τροφών είναι αυτή που συμβάλει στη σωστή διαχείριση του βάρους. Γι αυτό παρακάτω θα μάθετε τι πρέπει να τρώτε για πρωινό όταν προσπαθείτε να χάσετε κιλά.

Πόσες θερμίδες πρέπει να παίρνετε στο πρωινό γεύμα.

Όταν πρόκειται να χάσετε βάρος πρέπει να λάβετε υπόψη σας τη συνολική πρόσληψη θερμίδων έτσι ώστε να χωρίζετε τα γεύματά σας μέσα στην ημέρα. Σε γενικές γραμμές το πρωινό σας πρέπει να περιέχει 350 με 550 θερμίδες. Αλλά καλό είναι να συμβουλευτείτε έναν ειδικό ώστε να σας καθορίσει τον ακριβή αριθμό των θερμίδων που χρειάζεστε για να χάσετε κιλά.

Διαβάστε εδώ: Δείτε τους πιο περίεργους τρόπους που με βοήθησαν να χάσω όλα τα περιττά κιλά

Τι πρέπει να περιέχει το πρωινό σας.

Εάν θέλετε να χάσετε βάρος επιλέξτε ένα πλούσιο σε πρωτεΐνες γεύμα, γιατί με αυτό τον τρόπο θα αυξήσετε τον κορεσμό και θα νιώθετε για αρκετή ώρα χορτάτοι. Μια καλή επιλγή είναι τα αυγά, το γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά και το τυρί cottage.

Τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες. Εκτός από την πρωτεΐνη για να ενισχύσετε τον κορεσμό και να διατηρήσετε το στομάχι σας γεμάτο για μεγάλο χρονικό διάστημα εντάξτε επίσης στο πρωινό σας τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες όπως είναι το πλιγούρι βρώμης, τα δημητριακά ολικής άλεσης και τα φρούτα.

Ποιοί είναι οι κατάλληλοι συνδυασμοί

Για να πετύχετε μια μακροπρόθεσμη απώλεια βάρους δοκιμάστε να συνδυάσετε στο πρωινό σας γεύμα τρόφιμα υψηλής περιεκτικότητας σε πρωτεΐνες με τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες. Για παράδειγμα, μπορείτε να συνδυάσετε γάλα χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά με δημητριακά ολικής αλέσεως και να προσθέσετε μερικές φράουλες σε φέτες ή αμύγδαλα.  Μπορείτε επίσης να συνδυάσετε γιαούρτι με πλιγούρι βρώμης και μήλα σε.

Άλλες επιλογές πρωινού. Εάν έχετε περισσότερο χρόνο μπορείτε να φτιάξετε μια κρέπα μπανάνας με βρώμη και μέλι ή να ετοιμάσετε μια ομελέτα με λαχανικά.

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα

More for you

 
 

Don't Miss