Η δίαιτα των φιδιών: η νέα διατροφική τάση που υπόσχεται γρήγορη απώλεια κιλών

Τζουλιάννα Καρνέζη ΤΖΟΥΛΙAΝΝΑ ΚΑΡΝΕΖΗ Σάββατο 19 Μαΐου 2018

Σάββατο 19 Μαΐου 2018

Η δίαιτα των φιδιών: η νέα διατροφική τάση που υπόσχεται γρήγορη απώλεια κιλών

Πολύ μελάνι έχει χυθεί για τη μαγική δίαιτα που θα μας απαλλάξει από τα περιττά κιλά. Βιβλία, περιοδικά, άρθρα στο διαδίκτυο παρουσιάζουν επαναστατικά διατροφικά προγράμματα τα οποία υπόσχονται θεαματικά αποτελέσματα. Μια καινούρια διατροφική τάση είναι η δίαιτα των φιδιών, η οποία υπόσχεται όχι μόνο να σας βοηθήσει να χάσετε βάρος, αλλά και να θεραπεύσετε το σώμα σας από διάφορες ασθένειες.

Εμπνευστής της συγκεκριμένης δίαιτας είναι ένας Καναδός γυμναστής ο Cole Robinson, ο οποίος ισχυρίζεται πως η δίαιτα του είναι πραγματικά αποτελεσματική. Τι είναι όμως η δίαιτα των φιδιών; Είναι μια διατροφή νηστείας που ενθαρρύνει τους ανθρώπους να υιοθετήσουν τις διατροφικές συνήθειες των φιδιών. Αυτό σημαίνει ότι τρώτε ένα μόνο μεγάλο γεύμα και στη συνέχεια θα φάτε πάλι μετά από 22 ώρες.

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Αυτό που πρέπει να κάνετε για ένα 48ώρο είναι να καταναλώνετε μόνο ένα ρόφημα, το οποίο ονομάζεται χυμός του φιδιού. Και φτιάχνετε ως εξής: 1 λίτρο νερό, 2 κ.γλυκού ροζ αλάτι και 2 κουταλάκια υποκατάστατο αλατιού. Εάν τα φίδια πίνουν αυτό το ρόφημα στη φύση δεν έχει τεκμηριωθεί. Μπορεί όμως πίνοντας αυτό το χυμό να σας έρθει τάση για εμετό, παρόλα αυτά σύμφωνα με τον Robinson είναι απαραίτητο για να καθαρίσετε τις τοξίνες και να κάψετε το λίπος.

Διαβάστε εδώ: Πώς να χάσετε τα τελευταία 10 κιλά

Πόσο βάρος θα χάσετε; Εφόσον με τη δίαιτα των φιδιών μένετε νηστικοί όλη μέρα και ουσιαστικά λιμοκτονείτε, θα χάσετε κιλά. Όμως η εν λόγω δίαιτα δεν είναι ασφαλής για την υγεία, γιατί περιορίζει κατά πολύ το φαγητό. Επίσης σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας η απώλεια βάρους θεωρείται ασφαλής όταν κυμαίνεται μεταξύ 2-4 κιλά ανά μήνα, ανάλογα με τις απαιτήσεις του κάθε οργανισμού. Από την άλλη μεριά η γρήγορη μείωση της πρόσληψης θερμίδων έχει ως αποτέλεσμα τη γρήγορη μείωση βάρους και την απώλεια κυρίως της μυϊκής μάζας, που συνεπάγεται με μείωση του μεταβολισμού. Έτσι μόλις αρχίσετε και πάλι να αυξάνετε την πρόσληψη θερμίδων θα ανακτήσετε το χαμένο βάρος, αλλά αυτή τη φορά θα έχετε μεγαλύτερο ποσοστό λίπους και μικρότερο ποσοστό μυϊκής μάζας. Και φυσικά δεν πρέπει να ξεχνάτε ότι ο κάθε οργανισμός έχει τις δικές του ανάγκες σε θρεπτικά συστατικά. 

More for you

 
 

Don't Miss