Αυτή η φωτογραφία εξηγεί το γιατί ενώ τρώτε υγιεινά δεν χάνετε κιλά

Τζουλιάννα Καρνέζη ΤΖΟΥΛΙAΝΝΑ ΚΑΡΝΕΖΗ Πέμπτη 14 Ιουνίου 2018

Πέμπτη 14 Ιουνίου 2018

Αυτή η φωτογραφία εξηγεί το γιατί ενώ τρώτε υγιεινά δεν χάνετε κιλά

Εάν προσπαθείτε να χάσετε βάρος είναι πολύ πιθανό να έχετε στραφεί σε πιο υγιεινές επιλογές τροφίμων όπως φυστικοβούτυρο, αμύγδαλα, ελιές και αποξηραμένα φρούτα. Όμως με λύπη διαπιστώνετε πως δεν χάνετε ούτε ένα γραμμάρια και στη χειρότερη των περιπτώσεων μπορεί να έχετε πάρει και λίγα επιπλέον κιλά. Τι πραγματικά συμβαίνει;

Η αλήθεια είναι πως εάν θέλετε να χάσετε βάρος πρέπει να υπολογίζετε τις ποσότητες που καταναλώνετε ακόμα και εάν οι επιλογές σας είναι υγιεινές. Γιατί υπάρχουν κάποιες τροφές που ενώ δεν περιμένετε ότι έχουν θερμίδες, αντ’ αυτού περιέχουν περισσότερες από ότι νομίζατε. Και ενώ είναι υγιεινές, αν τις καταναλώσετε σε μεγάλες ποσότητες θα πάρετε κιλά.

Εάν λοιπόν παρατηρήσετε την παρακάτω εικόνα θα δείτε πώς ένα υγιεινό τρόφιμο μπορεί να σας προσθέσει κιλά εάν το κατανάλωσετε σε μεγάλες ποσότητες. Για παράδειγμα 1/3 φλιτζάνι goji berry έχει 150 θερμίδες, ενώ 2/3 φλιτζάνια περιέχουν 300 θερμίδες. Μια κουταλιά σούπας φυστικοβούτυρο μας δίνει μόλις 90 θερμίδες, ενώ δύο κουταλιές της σούπας μας δίνουν 180. Οι έξι ελιές περιέχουν μόλις 70 θερμίδες ενώ οι 12 ελιές 140 θερμίδες.

 

 

While eating healthy is step 1 to feeling your best, sometimes you can still fall into the trap of not hitting your goal weight ???? . Healthy foods high in calories can definitely do that. Foods like nuts, nut butter, olive oil, goji berries, complex carbs can pack on calories really quick. . Someone asked me in my DMs the other day - is “almond butter bad for weight loss?”. To that I answered: 1 - can you control yourself around it? 2 - are you able to measure it out / stick to a proper serving size? If you answered no to one of those, it might be best to back away until you feel more controlled. . Low calories foods like veggies and fruits are something that you might not have to watch as closely. . Foods pictured: Goji berries - 1/3 cup vs. 2/3 cup Peanut butter - 1 tbsp vs. 2 tbsp Olives - 6 olives vs. 12 olives Almonds - 1/4 cup vs. 1/2 cup . . . . #cleaneating #fitfood #healthyeating #healthyfood #cleaneats #nutrition #protein #paleo #healthychoices #iifym #healthylifestyle #flexibledieting #mealprep #foodprep #glutenfree #cleanfood #weightloss #mealplan #healthyliving #eathealthy #mealprepsunday #mealprepping #macros #fitnessfood #mealprepmonday #lowcarb #healthylife

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Amanda Meixner (@meowmeix) στις

 

Καταλήγοντας διαπιστώνουμε πως εφόσον θέλουμε να χάσουμε κιλά, δεν έχει σημασία μόνο να τρώμε υγιεινά αλλά και η ποσότητα που καταναλώνουμε. Γιατί το να διπλασιάσετε το μέγεθος μπορεί να μη σας φαίνεται σοβαρό, όμως αυτή η επιλογή μπορεί να σας προσθέσει πολλές θερμίδες.

More for you

 
 

Don't Miss