Μεθεόρτια αποτοξίνωση από τα γλυκά

Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2012

Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2012

Μεθεόρτια αποτοξίνωση από τα γλυκά

Ώρα για περικοπές στις γλυκές αμαρτίες.

Κουραμπιέδες, μελομακάρονα, μυρωδάτα τσουρέκια και σπιτικές σιροπιασμένες δίπλες, σας καλούν σαν τις σειρήνες προς το τραπέζι και οι αντιστάσεις πέφτουν και παραδίνεστε στην ικανοποίηση που προσφέρουν στον ουρανίσκο σας. Είναι τόσο εύκολο να προβείτε σε παρασπονδίες και τόσο δύσκολο να γυρίσετε πίσω στο φυσιολογικό σας μενού με το πέρας των εορτών και να μην νιώθετε τύψεις για τις “γουρουνιές” σας. Ήρθε η ώρα να κοιτάξετε τον καθρέφτη και να επαναλάβετε “είμαι εθισμένος στη ζάχαρη και είμαι καλά.” Τώρα είσαστε έτοιμοι να ξεκινήσετε την δική σας μάχη ώστε να νιώθετε και πάλι άνετα μέσα στο jean σας.

Πέντε συμβουλές:

  • Ξεκινήστε τη μέρα σας με πράσινο τσάι ή με ένα ρόφημα χωρίς ζάχαρη ή έστω με λίγη ζαχαρίνη.
  • Προσπαθήστε να αποφύγετε τους επεξεργασμένους υδατάνθρακες (λευκό αλεύρι, μακαρόνια, ρύζι) και προτιμήστε να βάλετε περισσότερες ίνες στην διατροφή σας.
  • Φάτε μικρά σπαστά γεύματα ώστε να μην επηρεαστεί το ζάχαρο σας και ο οργανισμός σας αρχίζει να έχει λιγούρες για ακατάλληλες τροφές.
  • Εάν σας πέφτει βαριά αυτή η απότομη αποτοξίνωση από την ζάχαρη, μπορείτε να ικανοποιήσετε την λιγούρα σας με λίγο φυστικοβούτυρο με ψωμί ολικής αλέσεως ή μέλι με γιαούρτι ή μια χούφτα ξερά φρούτα, ή φτιάξτε ένα smoothie από παγωμένα μούρα και μπανάνα μαζί με γιαούρτι χαμηλών λιπαρών ή τέλος καταναλώστε φρέσκα φρούτα.
  • Ξεχάστε για λίγο τα αναψυκτικά, ακόμα και τα light και πιείτε νερό, με μερικές σταγόνες λεμονιού εάν δεν σας αρέσει σκέτο.

More for you

 
 

Don't Miss