Μήπως σας παχαίνει το σπίτι σας;

Παρασκευή 26 Αυγούστου 2011

Παρασκευή 26 Αυγούστου 2011

Μήπως σας παχαίνει το σπίτι σας;

Κάποιες μικρές συνήθειες σαμποτάρουν την προσπάθειά σας ν’αδυνατίσετε. Μπορείτε να τις αλλάξετε!

Υπάρχουν κάποιες φορές που μπορεί τα παραπανίσια κιλά που σας ταλαιπωρούν,  να οφείλονται σε θερμίδες που είναι κρυμμένες σε «γωνιές» του σπιτιού σας. Τι σημαίνει αυτό;

1) Χρησιμοποιείτε μεγάλα σε μέγεθος πιάτα: Αλλάξτε το σερβίτσιο σας, αφού τα υπερμεγέθη πιάτα μπορεί να φαίνονται ωραία στο τραπέζι, μας δημιουργούν όμως την επιθυμία να τα γεμίσουμε. Αν σερβίρετε το γεύμα σας στο πιάτο του φρούτου, θα τρώτε λιγότερο, συνεπώς θα προσλαμβάνετε συνολικά και λιγότερες θερμίδες. 2) Τρώτε βλέποντας τηλεόραση: Έρευνες που έγιναν,  έδειξαν, ότι τρώγοντας μπροστά από μια ανοιχτή τηλεόραση μας κάνει να καταναλώνουμε παραπάνω θερμίδες, και αυτό γιατί δεν έχουμε την προσοχή μας στραμμένη στο πιάτο, αλλά στον ανοιχτό δέκτη. Σταματάμε, όταν τελειώσει η εκπομπή που παρακολουθούμε. Φροντίστε να τρώτε –όσο αυτό είναι δυνατόν- σε περιβάλλον ηρεμίας έχοντας πλήρη επίγνωση της ποιότητας αλλά και της ποσότητας του φαγητού σας. 3) Γεμίζετε το σπίτι, σοκολάτες, ξηρούς καρπούς και πατατάκια: Καλό θα ήταν να μην γεμίζετε το σπίτι με σνακς τα οποία ξέρετε ότι δεν σας ωφελούν. Αν όμως παρόλα αυτά το κάνετε, φροντίστε να μην βρίσκονται συνεχώς στο οπτικό σας πεδίο. Κλείστε τα στα ντουλάπια. Διαφορετικά, όταν πεινάτε θα τρώτε ασυναίσθητα τα σνακς που θα βρίσκονται ακουμπισμένα στον πάγκο της κουζίνας. 4) Κοιμάστε ελάχιστες ώρες: Ένας από τους παράγοντες ο οποίος συμβάλλει αποτελεσματικά στον έλεγχο του σωματικού μας βάρους, είναι ο ύπνος. Είναι πολύ σημαντικό να ξεκουράζεστε και να κοιμάστε τις ώρες που χρειάζεται ο οργανισμός σας (τουλάχιστον 7) . Η χρόνια έλλειψη ύπνου επιδρά αρνητικά στη λεπτίνη, ορμόνη, η οποία περιορίζει την πείνα. Όταν δεν κοιμόμαστε αρκετά, τα επίπεδά της μειώνονται και ο οργανισμός θεωρεί ότι πεινάει. Κοιμόμαστε δηλαδή λιγότερο και τρώμε περισσότερο! Επίσης, φροντίστε να κοιμάστε σε σωστό στρώμα και μαξιλάρι. 5) Τρώτε ακούγοντας γρήγορη μουσική: Η μουσική με γρήγορο ρυθμό είναι αποτελεσματική και βοηθάει στην αύξηση της έντασης όταν γυμνάζεστε. Σύμφωνα με τους ειδικούς η ίδια λογική σχετίζεται και με την κατανάλωση φαγητού, εδώ όμως έχει αρνητικά αποτελέσματα! Όσο πιο γρήγορη η μουσική, τόσο πιο γρήγορα τρώμε. Είναι μια ασυναίσθητη κίνηση, που μας κάνει να «κυνηγάμε» το ρυθμό με το πιρούνι. Σκεφτείτε τη μουσική που παίζουν στα fast food. Προτιμήστε, εάν θέλετε ν’ακούτε κάτι, να συνοδεύετε το φαγητό σας με κάποια πιο ήρεμη μουσική και φροντίστε να τρώτε αργά. Το στομάχι μας χρειάζεται περίπου 20 λεπτά -από τη στιγμή που θα σταματήσουμε να τρώμε-, προκειμένου να δώσει σήμα στον εγκέφαλό μας, ότι χόρτασε.

More for you

 
 

Don't Miss