Εγώ meditation; Πότε;

Τζουλιάννα Καρνέζη ΤΖΟΥΛΙAΝΝΑ ΚΑΡΝΕΖΗ Πέμπτη 04 Αυγούστου 2011

Πέμπτη 04 Αυγούστου 2011

Εγώ meditation; Πότε;

Ο διαλογισμός κάνει πολύ καλό στην ψυχική και τη σωματική υγεία. Διαβάστε τέσσερεις τρόπους για να τον εφαρμόζετε στην καθημερινή σας ζωή!

Μπορείτε να εφαρμόσετε τις παρακάτω ασκήσεις διαλογισμού παντού: περιμένοντας σε μία ουρά, στο μετρό, πριν από ένα σημαντικό meeting. 1. Καλή στάση του σώματος. Σταθείτε πιο σταθερά ρίχνοντας περισσότερο το βάρος στα ισχία σας. Πάρτε βαθιές ανάσες. 2. Χαλαρώστε τους μύες του προσώπου σας. Νιώστε το μέτωπο, τα μάτια, το στόμα, τα χείλη και τη γλώσσα σας να χαλαρώνουν. Πάρτε ελεύθερες αναπνοές. 3. Απελευθερώστε τα χέρια σας και χαλαρώστε τα (νιώστε τα χαλαρά μέχρι τις άκρες των δαχτύλων σας). Εάν κάθεστε τοποθετήστε τα εντελώς χαλαρά στα πόδια σας. Πάρτε γεμάτες, ελεγχόμενες αναπνοές. 4. Κάντε το πρώτο βήμα του διαλογισμού. Νιώστε την παρουσία σας, χαλαρώνοντας τους ρυθμούς σας και παρατηρώντας με ηρεμία γύρω σας. Κάντε παντού αυτό. Βοηθά πολύ.

More for you

 
 

Don't Miss