Τροφές για καλύτερη διάθεση

Τζουλιάννα Καρνέζη ΤΖΟΥΛΙAΝΝΑ ΚΑΡΝΕΖΗ Παρασκευή 20 Μαΐου 2011

Παρασκευή 20 Μαΐου 2011

Τροφές για καλύτερη διάθεση

Το γκρίζο αυτό συννεφάκι μπορεί ν’απομακρυνθεί αποτελεσματικά, αφού η αλήθεια, κρύβεται στο ψυγείο μας.

Εάν αισθάνεστε μελαγχολική: Όταν ήμαστε στενοχωρημένες ξεσπάμε σε μαλακές τροφές nutsπλούσιες σε υδατάνθρακες όπως ψωμί, μπισκότα και διάφορα γλυκά αφού με αυτόν τον τρόπο αυξάνεται η σεροτονίνη στο αίμα. Ξεχάστε τις! Εναλλακτικά, προτιμήστε ψάρια, θαλασσινά, μαλακές μαργαρίνες και ξηρούς καρπούς, τροφές, οι οποίες περιέχουν τα σωτήρια ω-3 λιπαρά οξέα, ιδιαίτερα ευεργετικά για τον οργανισμό σας. Επίσης βοηθά, ένα κομματάκι μαύρης σοκολάτας, αφού χάρη σε αυτήν, αυξάνονται οι ενδορφίνες στον οργανισμό, ουσίες που μας φτιάχνουν τη διάθεση. Εάν αισθάνεστε αγχωμένη: Όταν ήμαστε αγχωμένες υποστηρίζει η επιστήμη, αναζητάμε αλμυρές και ταυτόχρονα κριτσανιστές τροφές όπως πατατάκια, ποπ κορν, κλπ. για να ξεσπάσουμε. Εκείνες τις ημέρες καταναλώστε τροφές με φυλλικό οξύ το οποίο περιέχεται σε μπρόκολο, μαρούλι, όσπρια, κλπ. Επίσης, βοηθούν τα πουλερικά και τα ψάρια (αφού περιέχουν σελήνιο που βοηθά στην παραγωγή σεροτονίνης, ορμόνης που σχετίζεται με την καλή διάθεση). Εάν θέλετε κάτι κριτσανιστό, προτιμήστε άψητους και ανάλατους ξηρούς καρπούς ή στικς λαχανικών από καρότο και αγγούρι. Εάν αισθάνεστε κουρασμένη: Μπορείτε να πιείτε ένα φλιτζάνι καφέ, αφού η καφεΐνη έχει ήπια διεγερτική δράση στον οργανισμό, διώχνει την ατονία και βελτιώνει τη σωματική αντοχή -όταν όμως η κατανάλωση γίνεται με μέτρο. Βάλτε στη διατροφή σας δημητριακά, ξηρούς καρπούς, σοκολάτα, όσπρια και πράσινα φυλλώδη λαχανικά, τροφές οι οποίες περιέχουν μαγνήσιο και ενισχύουν τον οργανισμό. Εάν η κούραση συνεχίζεται, μπορείτε με τη συμβουλή κάποιου γιατρού να πάρετε ένα πολυβιταμινούχο συμπλήρωμα διατροφής, συγκεκριμένα κάποιο που να περιέχει συνένζυμο Q10.  

More for you

 
 

Don't Miss