Περπάτημα-γιόγκα

Τζουλιάννα Καρνέζη ΤΖΟΥΛΙAΝΝΑ ΚΑΡΝΕΖΗ Δευτέρα 23 Μαΐου 2011

Δευτέρα 23 Μαΐου 2011

Περπάτημα-γιόγκα

Το περπάτημα “mindful walking” μπορεί ν’αποδειχθεί ιδιαίτερα αποτελεσματικό για το σώμα αλλά και το πνεύμα.

Περπατάμε καθημερινά, γρήγορα ή αργά. Άλλοτε έχοντας κάποιο συγκεκριμένο σκοπό άλλοτε πάλι όχι. Το περπάτημα μπορεί να σας βοηθήσει ουσιαστικά στη σωματική και πνευματική σας υγεία, όταν το κάνετε συνειδητά. Το "mindful walking" είναι μια «τεχνική» η οποία γίνεται με τη συνεργασία σώματος, και πνεύματος σαν να κάνατε γιόγκα ή διαλογισμό. Καθώς κινείστε, λαμβάνετε υπόψη τη στάση του σώματος, τις αναπνοές και τις κινήσεις σας. Με αυτό τον τρόπο βελτιώνετε το σώμα σας, φέρνοντάς το παράλληλα σε ισορροπία με το μυαλό και το πνεύμα σας. Πώς θα το πετύχετε; Ποιός είναι ο στόχος σας; Για να μετατρέψετε τη ρουτίνα σε τελετουργία πρέπει να έχετε κάποιο κίνητρο. Ποιος είναι ο στόχος σας; Να μειώσετε το στρες; Να ηρεμήσετε; Να γυμναστείτε; Ή να ξεσπάσετε; Η πρόθεση είναι πολύ σημαντική. Κάντε focus: Εκπαιδεύστε το μυαλό σας να είναι συγκεντρωμένο στην πράξη σας, για να γίνει το περπάτημα περισσότερο συνειδητό και για να μην καταλήξετε να τριγυρνάτε στα μαγαζιά χαζεύοντας βιτρίνες. Έχετε επιμονή: Το μυαλό σας θα βρίσκει εκατοντάδες δικαιολογίες καθημερινά για να μην βγείτε για περπάτημα. Μην αφήσετε αυτές τις φωνούλες να σας αποσπάσουν την προσοχή. Κάντε τις να σιωπήσουν, ακολουθώντας κανονικά, το πρόγραμμα και τον στόχο σας. Ακούστε το σώμα σας: Είναι πολύ σημαντική η σύνδεση πνεύματος και σώματος. Ακούστε το σώμα σας όταν περπατάτε, προσέχοντας την αίσθηση που έχετε όταν κινείστε. Μπορεί να γεμίζετε περισσότερη ενέργεια όταν περπατάτε πιο γρήγορα, ή να χαλαρώνετε όταν αναπνέετε πιο βαθιά. Αν το σώμα σας π.χ. διαμαρτύρεται και πιέζεται προσπαθήστε να καταλάβετε από πού πηγάζει το κάθε συναίσθημα.  

More for you

 
 

Don't Miss