Κυριακή 29 Μαΐου 2011

Κυριακή 29 Μαΐου 2011

Να θυμηθώ

Διατηρήστε τη μνήμη σας σε φόρμα.

Περνώντας τα χρόνια έρχεται η φυσιολογική φθορά στο σώμα, όχι όμως απαραίτητα στο πνεύμα. Υπάρχουν κάποιοι απλοί τρόποι προκειμένου η μνήμη μας να διατηρηθεί νεότατη, ακόμα και όταν θα έχουμε γίνει… «μεγάλες με άσπρα μαλλιά». Ποιοι είναι αυτοί; 1) Να είστε κοινωνική: Όσο και αν σας κουράζει η καθημερινότητα, μην αρνείστε κάποιο ενδεχόμενο κάλεσμα από φίλους. Οι κοινωνικές επαφές με άλλους ανθρώπους και η επίδραση που έχουν οι συζητήσεις στον εγκέφαλό μας είναι ιδιαίτερα ευεργετικές, αφού μαθαίνετε, ενημερώνεστε για διάφορα πράγματα ή ανακαλείτε πρόσωπα και στιγμές από το παρελθόν. 2) Ελέγξτε το σίδηρό σας: Πολύ σημαντικός για εμάς τις γυναίκες, η έλλειψη σιδήρου στον οργανισμό, προκαλεί κόπωση και μειωμένη απόδοση. Κάντε την απαραίτητη εξέταση και αν τα επίπεδα είναι χαμηλά, ακολουθήστε τη συμβουλή του γιατρού σας πάρτε κάποιο ειδικό συμπλήρωμα σιδήρου και θα διαπιστώστε αμέσως τη διαφορά. 3) Διώξτε τις αρνητικές σκέψεις: Αρνητικά συναισθήματα και στρες, μόνο κακό μπορούν να προκαλέσουν στη διάθεση αλλά και την υγεία σας, υποστηρίζει η επιστήμη. Μελέτες στη νευρολογία έδειξαν ότι το χρόνιο στρες επηρεάζει ένα τμήμα του εγκεφάλου το οποίο ρυθμίζει τη μνήμη. Φροντίστε να κάνετε μόνο θετικές σκέψεις. 4) Χρησιμοποιήστε το: Το μυαλό σας δηλαδή, με απλούς και ευχάριστους τρόπους. Λύστε ένα σταυρόλεξο ή ένα Sudoku προκειμένου να διατηρήσετε τη μνήμη σας σε φόρμα, μέχρι τα βαθιά γεράματα. 5) Κοιμηθείτε: Ο σωστός ύπνος το βράδυ, θα σας δώσει έξτρα ενέργεια και θα γεμίσει το σκληρό δίσκο του εγκεφάλου σας με περισσότερη μνήμη. 6) Προσέξτε τη διατροφή σας: Ακολουθήστε μια ισορροπημένη διατροφή, (φρούτα, λαχανικά, ψάρια) φροντίζοντας να παρέχετε στον οργανισμό σας βιταμίνες όπως C, Ε, Β6, Β12 και τα πολύτιμα ω-3 λιπαρά οξέα 7)  Αντζέντα. Γράψτε από το προηγούμενο βράδυ τις δουλειές και τα τηλεφωνήματα που πρέπει να κάνετε.  

More for you

 
 

Don't Miss