Tips για να είστε πιο υγιείς στο λεπτό

Δευτέρα 15 Ιουνίου 2015

Δευτέρα 15 Ιουνίου 2015

Tips για να είστε πιο υγιείς στο λεπτό

Δεν χρειάζεται να αναμορφώσετε ολόκληρη τη ζωή σας, για να αρχίσετε να ζείτε υγιεινά. Αρκεί να υιοθετήσετε αυτές τις εύκολες συμβουλές και θα έχετε ευεξία όλη την υπόλοιπη ζωή σας.

Πριν βάλετε οδοντόπαστα στην οδοντόβουρτσα σας, κάνετε στεγνό βούρτσισμα για 30 δευτερόλεπτα. Κάτι τέτοιο μειώνει τη πέτρα κατά 60% και τον κίνδυνο για ουλίτιδα. Χρησιμοποιήστε μια στεγνή οδοντόβουρτσα με απαλές τρίχες για να τρίψετε το εσωτερικό και άνω και κάτω τα δόντια σας. Ξεπλύνετε και στη συνέχεια βουρτσίστε κανονικά με οδοντόκρεμα.

Μην ξεχνάτε τα γεύματα σας. Μην αμελείτε το μεσημεριανό σας γεύμα, γιατί μετά μπορεί να φάτε περισσότερο από τη μερίδα που σας αναλογεί και να πάρετε κιλά. Καλό είναι να μην αφήνετε τον οργανισμό σας πάνω από τρεις ώρες νηστικό, αλλά να έχετε μαζί σας ένα υγιεινό σνακ.

Κάντε φιλοφρονήσεις στον σύντροφο σας. Μια μελέτη διαπίστωσε ότι ένας δυστυχισμένος γάμο μειώνει τη διάρκεια ζωής σας μέχρι και 4 χρόνια. Ένας εύκολος τρόπος για να βελτιώσετε άμεσα έναν γάμο και κατ΄επέκταση την υγεία σας, είναι να μιλάτε συχνά με όμορφα λόγια στον σύντροφο σας, να τον θαυμάζετε και να τον σέβεστε.

Να κόβετε το φαγητό σας σε μικρά κομμάτια ή να χρησιμοποιείτε πιο μικρά πιάτα, ώστε να τρώτε λιγότερο. Όταν βλέπετε το πιάτο σας γεμάτο, ξεγελάτε τον εαυτό σας και χορταίνετε με μικρότερη ποσότητα, άρα παίρνετε και λιγότερες θερμίδες. Χρησιμοποιήστε μερικά τρικ για να χορτάσουν τα μάτια σας, αλλά η ποσότητα να είναι λιγότερη.

Πιείτε τσάι με λεμόνι. Βάλτε στο παγωμένο σας τσάι μια φέτα λεμόνι, για να πάρετε όλα τα οφέλη. Το λεμόνι μπορεί να ενισχύσει την αντιοξειδωτική συγκέντρωση στο πράσινο τσάι κατά 20%, σύμφωνα με μια μελέτη στο περιοδικό Χημείας Τροφίμων.

Μασάτε περισσότερο για να ζυγίζετε λιγότερο. Αντικαταστήστε τους χυμούς με ολόκληρα φρούτα. Μια μελέτη στο  περιοδικό International Journal of Obesity αναφέρει ότι κάποιοι είχαν μειώσει την ημερήσια πρόσληψη θερμίδων τους έως και κατά 20%, όταν αντικατέστησαν τον χυμό που έπιναν, με ολόκληρα φρούτα. Οι ερευνητές υποστηρίζουν, ότι το μάσημα διεγείρει το αίσθημα κορεσμού και επίσης, τα ολόκληρα τρόφιμα επιβραδύνουν τη διαδικασία της πέψης, βοηθώντας σας να αισθάνεστε χορτάτοι πιο πολύ ώρα.

Τοποθετήστε λουλούδια στο τραπέζι του πρωινού. Κοιτάζοντας ένα βάζο με φρέσκες μαργαρίτες, τουλίπες, τριαντάφυλλα ή άλλα κομμένα λουλούδια, ενώ παίρνετε το πρωινό σας, μπορεί να βελτιώσει τη διάθεσή σας. Νέα έρευνα από το Πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ δείχνει, ότι ακόμη και οι άνθρωποι που λένε ότι δεν ξυπνάνε ευδιάθετοι το πρωί, αναφέρουν ότι αισθάνονται πιο ευτυχισμένοι και πιο ενεργητικοί, όταν το πρώτο πράγμα που αντικρίζουν είναι τα λουλούδια.

Περιμένετε 60 δευτερόλεπτα. Πάρτε ένα λεπτό για να σκεφτείτε τις συνέπειες των πράξεών σας, αν είστε αντιμέτωποι με μια σημαντική απόφαση. Δεν είναι καλό να κλείνετε μια δουλειά όταν είστε θυμωμένοι, ενώ αν ηρεμήσετε μπορεί να αποτρέψετε το κακό.

More for you

 
 

Don't Miss