Γυμναστική στο γραφείο

Τετάρτη 05 Οκτωβρίου 2011

Τετάρτη 05 Οκτωβρίου 2011

Γυμναστική στο γραφείο

Μερικές απλές ασκήσεις στο γραφείο, αναζωογονούν το σώμα σας για να μην κοιμάται, όσο εσείς δουλεύετε.

Κολλημένες σε μια καρέκλα γραφείου, καθημερινά, πληκτρολογώντας σε έναν υπολογιστή δεν είναι και ότι καλύτερο. Υπάρχουν όμως μερικές απλές κινήσεις-ασκήσεις, που τονώνουν το σώμα και θωρακίζουν την υγεία σας. Κοιλιακοί και γλουτοί: Σφίξτε και κρατήστε για μερικά δευτερόλεπτα τους κοιλιακούς μυς και μαζί και τους γλουτιαίους, ξυπνώντας τους από τη σιέστα της ακινησίας. Κάντε 10 επαναλήψεις και επαναλάβετε τη διαδικασία όσο συχνά θέλετε, καθ’όλη τη διάρκεια της ημέρας. Ώμοι: Κάντε περιστροφή των ώμων σας 10 φορές μπροστά και μετά άλλες τόσες φορές, με κίνηση προς τα πίσω. Θα απελευθερώσετε την ένταση που συγκεντρώνεται στο σημείο. Προσέξτε και κρατήστε το στήθος σας ανοιχτό, αποφεύγοντας το καμπούριασμα μπροστά στην οθόνη. Χέρια: Αν γράφετε πολλές ώρες στο πληκτρολόγιο, προφυλάξτε τους καρπούς των χεριών σας. Περιστρέψτε τους περίπου, κάθε μια ώρα, 10 φορές δεξιόστροφα και 10 φορές αριστερόστροφα. Αστράγαλοι: Όπως και με τους καρπούς των χεριών, φροντίστε να τους περιστρέφετε συχνά μέσα στην ημέρα. 3 περιστροφές δεξιόστροφα και 3 αριστερόστροφα (την κάθε φορά) είναι αρκετές, για να βελτιώσουν την κυκλοφορία του αίματος. Αυχένας: Για αποτελεσματικό stretching στον αυχένα, λυγίστε αργά το κεφάλι σας μπροστά/πίσω και μετά σε κάθε πλευρά κοιτάζοντας δεξιά και αριστερά. Με αυτό τον τρόπο ελαττώνετε την ένταση. Αποφύγετε τις περιστροφές του κεφαλιού στον αυχένα, γιατί εάν δεν το κάνετε με ήπιο τρόπο, ενδέχεται να τραυματίσετε καμιά άρθρωση. Σηκωθείτε κάθε μισή ώρα και περπατήστε: Η κίνηση, εξασφαλίζει συνεχή κυκλοφορία του αίματος σε χέρια και πόδια. Αν μπορείτε, βγείτε και έξω από το κτίριο, περπατήστε μέχρι το κοντινό σας περίπτερο και αγοράστε ένα μπουκάλι εμφιαλωμένο νερό. Προστατεύστε τα μάτια σας: Κάθε 30 λεπτά απομακρύνετε το βλέμμα σας από την οθόνη του υπολογιστή και «σκανάρετε» διάφορα άλλα αντικείμενα στο χώρο. Θα βοηθήσετε τα μάτια σας και θα αποφύγετε ενοχλήσεις και πονοκεφάλους. Αναπνεύστε αργά και γυμνάστε τους κοιλιακούς σας: Εισπνεύστε και κρατήστε για μερικά δευτερόλεπτα το στομάχι σας σφίγγοντας ελαφρά τους κοιλιακούς σας, και μετά εκπνεύστε διώχνοντας τον αέρα.

More for you

 
 

Don't Miss