Δείτε ποιες καθημερινές συνήθειες αφαιρούν χρόνια από τη ζωή σας

Κυριακή 03 Ιουνίου 2018

Κυριακή 03 Ιουνίου 2018

Δείτε ποιες καθημερινές συνήθειες αφαιρούν χρόνια από τη ζωή σας

Όλοι θέλουμε να κατακτήσουμε τη μακροζωία. Και όσοι ακολουθείτε μια υγιή ζωή, ασκείστε, τρέφεστε σωστά και αποφεύγετε τους πειρασμούς ευελπιστείτε ότι θα ζήσετε πολλά χρόνια. Σωστά; Όμως κάνετε λάθος γιατί υπάρχουν κάποιες καθημερινές συνήθειες που κόβουν χρόνια από τη ζωή σας και που μέχρι σήμερα δεν το γνωρίζατε. Δείτε παρακάτω μερικές από αυτές, ώστε να τις αποφεύγετε.

Δεν έχετε φίλους. Όλοι έχουμε ανάγκη να περνάμε χρόνο με τον εαυτό μας, αρκεί να μην το παρακάνουμε. Μια πρόσφατη ανασκόπηση που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Psychological Science διαπίστωσε ότι οι άνθρωποι που στερούνται τις κοινωνικές σχέσεις ζούνε λιγότερα χρόνια σε σχέση με εκείνους που έχουν φίλους. Με την ανάλυση των δεδομένων από 70 διαφορετικές μελέτες, οι επιστήμονες κατέληξαν στο συμπέρασμα, ότι η μοναξιά αυξάνει τον κίνδυνο θανάτου κατά 26%.

Περνάτε πολλές ώρες μπροστά από μια οθόνη. Η απαιτήσεις της καθημερινότητας μας έχουν κάνει να περνάμε όλο και περισσότερες ώρες μπροστά από έναν υπολογιστή ή από μια τηλεόραση. Παρόλα αυτά όποτε μπορείτε καλό είναι να αποφεύγετε αυτή τη συνήθεια, εφόσον θέλετε να ζήσετε πολλά χρόνια. Σύμφωνα με μια μελέτη που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Annals of Internal Medicine η καθιστική ζωή, συσχετίστηκε με μεγαλύτερο κίνδυνο για όλους τους τύπους θανάτου, που κυμαίνονται από αυξημένο κίνδυνο καρδιαγγειακής νόσου μέχρι τον σακχαρώδη διαβήτη τύπου 2.

Διαβάστε εδώ: Επιλέξτε μια κάρτα και δείτε τις σας επιφυλάσσει το μέλλον

Δεν κοιμάστε σωστά το βράδυ. Κι όμως ο ύπνος δεν θρέφει μόνο τα μωρά αλλά και τους μεγάλους. Μελέτες έχουν δείξει πως όσοι δεν κοιμούνται σωστά τα βράδια ζούνε λιγότερο σε σχέση με εκείνους που κοιμούνται 6 με 7 ώρες κάθε βράδυ χωρίς διακοπές.

Δεν τρώτε πικάντικα τρόφιμα. Κινέζοι ερευνητές παρακολουθούσαν τις διατροφικές συνήθειες περισσότερων από 3.000.000 ανθρώπων κατά τη διάρκεια των 7 χρόνων και διαπίστωσαν ότι εκείνοι που έτρωγαν πικάντικα τρόφιμα 6-7 ημέρες την εβδομάδα είχαν 14% χαμηλότερο κίνδυνο θανάτου σε σύγκριση με εκείνους που έτρωγαν λιγότερες καυτερές τροφές. Σύμφωνα με τη μελέτη, που δημοσιεύθηκε στο British Medical Journal, η καψαϊκίνη, το κύριο συστατικό του τσίλι, είναι αντιοξειδωτική, αντιφλεγμονώδη και έχει αντικαρκινική και αντιυπερτασική δράση.

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα

More for you

 
 

Don't Miss