Πρόγραμμα διατροφής για ενέργεια

Τζουλιάννα Καρνέζη ΤΖΟΥΛΙAΝΝΑ ΚΑΡΝΕΖΗ Τρίτη 28 Ιουνίου 2011

Τρίτη 28 Ιουνίου 2011

Πρόγραμμα διατροφής για ενέργεια

Σημειώστε ένα πολύ αποτελεσματικό μενού για να νιώθετε περισσότερη ευεξία κι ενέργεια, χωρίς να παίρνετε βάρος.

 

7 πμ: Πρωινό ξύπνημα: Πιείτε ένα ποτήρι νερό. Η ενυδάτωση του οργανισμού αυξάνει τις πιθανότητες να συνεχίσετε μέσα στην ημέρα να νιώθετε ενέργεια. 7:45: Πιείτε τον καφέ σας. Καθώς γεμίζετε το ποτήρι πιείτε ακόμα ένα ποτήρι νερό. Ώρα για πρωινό! Για να γεμίσετε την μπαταρία θα χρειαστείτε ένα μενού με πρωτεΐνες. Επιλέξτε αυγά ή ένα muffin ολικής αλέσεως, ψημένο ψωμί με βούτυρο ή με κρεμώδες τυρί. Μπορείτε ακόμα να επιλέγετε αποξηραμένα βατόμουρα ή ένα μπολ με δημητριακά. 10:15: Αισθάνεστε πάλι ένα έντονο συναίσθημα πείνας; Φάτε μία χούφτα από καρύδια που περιέχουν μαγνήσιο το οποίο ανεβάζει την ενέργεια. 10:45: Πιείτε πάλι νερό. Εναλλακτικά, επιλέξτε ένα χυμό από ένα εποχιακό φρούτο όπως το καρπούζι. Άλλωστε κατά 91% αποτελείται από νερό. 12: 30 Απολαύστε ένα μικρό γεύμα σε πακέτο.  Καλύτερα αποφύγετε να φάτε έξω με συναδέλφους ή φίλους. Έχει αποδειχθεί ότι στην παρέα έχουμε την τάση να τρώμε περισσότερο. Έτσι ο οργανσιμός μας καταβάλει πολύ πιο έντονη προσπάθεια να διαλύσει την τροφή και το αποτέλεσμα είναι ένα αίσθημα κούρασης και υπνηλίας… 2:45: Ώρα για σνακ. Επιλέξτε ένα γιαούρτι με καρύδια που περιέχει συστατικά που βοηθούν στην πνευματική εργασία και χαρίζουν δύναμη. Επίσης, τώρα είναι η σωστή στιγμή για να απολαύσετε ένα παγωμένο πράσινο τσάι που θα σας δροσίσει και θα ενεργοποιήσει το μεταβολισμό σας. Το πράσινο τσάι είναι μία εξαιρετική πηγή αντιοξειδωτικών! 4:00 Σύμφωνα με διατροφολόγους αυτή είναι η ώρα της ημέρας που η σεροτονίνη μας πέφτει. Θα σας ανεβάσουν 25 με 30 γραμμάρια από ποπ-κορν ή μια low fat πάρα δημητριακών. 8:30: Απαράβατος κανόνας: Δειπνήστε 2 ½ ώρες πριν πέσετε για ύπνο. Διαφορετικά το πεπτικό σας σύστημα μάλλον θα σας κρατήσει άγρυπνες! Επιλέξτε λαχανικά, σαλάτες, σολομό, μπρόκολο και μαύρο ρύζι. Συνδυάστε το με ψητό κοτόπουλο, λίγο τυρί και μία φέτα ολικής αλέσεως. 10:00 Χαλαρώστε με ένα ποτήρι χαμομήλι. Εάν νιώθετε φουσκωμένη η μέντα μπορεί να σας βοηθήσει. 11:30 Κλείστε τα φώτα. Όσο πιο νωρίς πέσετε στο κρεβάτι και χορτάσετε τον ύπνο, τόσο πιο δυνατή θα νιώθετε την επόμενη μέρα.  

More for you

 
 

Don't Miss