Μεσημεριανός ύπνος

Κυριακή 14 Αυγούστου 2011

Κυριακή 14 Αυγούστου 2011

Μεσημεριανός ύπνος

Τα οφέλη του λεγόμενου power nap.

  Η ζέστη του Αυγούστου μπορεί να γίνει το πιο γλυκό βάλσαμο ειδικά της μεσημεριανές ώρες όταν έχετε γυρίσει από την θάλασσα, έχετε φάει την ελληνική σαλάτα και τις σαρδέλες σας , έχετε πιει κι ένα κρασάκι και είσαστε έτοιμες για μια μικρή σιέστα. Να λοιπόν μερικοί λόγοι που πρέπει να εκμεταλλευτείτε την περίοδο των διακοπών –εσείς και όλα τα μέλη της οικογένειας- ώστε να απολαμβάνετε έναν ολιγόλεπτο μεσημεριανό ύπνο που όπως αποδεικνύετε είναι και πολύ ωφέλιμος. Κάνει καλό στην καρδιά: Μια έρευνα ανακάλυψε πως τουλάχιστον 30 λεπτά μεσημεριανού ύπνου 3-4 φορές την εβδομάδα μειώνει τον κίνδυνο να πεθάνεις από καρδιακή ανακοπή κατά 40%. Ξυπνάει τα ανακλαστικά σας : Ερευνητές της NASA έχουν διαπιστώσει πως οι πιλότοι υπερατλαντικών ταξιδιών που κοιμόντουσαν για 26 λεπτά ενίσχυαν έτσι την εγρήγορση τους κατά 50% και γινόντουσαν πιο παραγωγικοί. Φτιάχνει την διάθεση: Έχει αποδειχτεί απο έρευνα πως οι γιατροί και οι νοσοκόμοι που μπορούσαν να κάνουν ένα διάλλειμα 40 λεπτών για να κοιμηθούν ξυπνούσαν με καλύτερη διάθεση και περισσότερη ενέργεια. Μειώνει τον εκνευρισμό: Ειδικότερα για τα παιδιά κρίνεται απαραίτητος. Η κούραση και η υπερένταση που έχει ένα 4χρονο χρειάζεται κάποια στιγμή να χαλιναγωγηθεί και να ισορροπήσει. Ένας ολιγόλεπτος ύπνος θα φέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα. «Ξυπνάει» τον εγκέφαλο: Με λίγα λεπτά ύπνου το μυαλό ξεκουράζεται, τα κύτταρα του ανανεώνονται με αποτέλεσμα να καλυτερεύει η μνήμη και να ενισχύεται η ικανότητα της μάθησης. Για αυτό είναι απαραίτητος σε μαθητές και φοιτητές.

More for you

 
 

Don't Miss