Καλοκαιρινοί μύθοι και πραγματικότητες

Τρίτη 16 Αυγούστου 2011

Τρίτη 16 Αυγούστου 2011

Καλοκαιρινοί μύθοι και πραγματικότητες

Πώς μπορείτε να αντιμετωπίσετε το τσίμπημα της τσούχτρας; Τελικά συνδυάζεται το κολύμπι με  φαγητό;

1) Στο τσίμπημα της  τσούχτρας, τα ούρα λειτουργούν θεραπευτικά. Λάθος: Η αντίληψη, ότι στο τσίμπημα  της τσούχτρας, χρειαζόμαστε κάτι που να εξουδετερώνει την οδυνηρή τοξίνη του τσιμπήματος  είναι σωστή, όμως τα ούρα , -που πίστευαν παλαιότερα πολλές μαμάδες- δεν βοηθούν. Το καλύτερο γιατρικό είναι να μουσκέψετε την πληγή σε ξύδι, να βάλετε στο σημείο αλκοόλ ή να φτιάξετε ένα μείγμα από μαγειρική σόδα και θαλασσινό νερό. Μην τρίβετε την πληγή (με αυτό τον τρόπο διαχέετε την τοξίνη). 2) Το σολάριουμ πριν τις διακοπές θα σας προστατεύσει από το κάψιμο όταν βγείτε στην παραλία. Λάθος: Στο μαύρισμα, όπως σίγουρα γνωρίζετε ο οργανισμός ενεργοποιεί τη μελανίνη προκειμένου να προστατευτεί. Αν βγείτε στην παραλία έχοντας κάνει προηγουμένως μερικές συνεδρίες τεχνητού μαυρίσματος, θα είναι σαν να φοράτε έναν ελαφρύ δείκτη προστασίας, για παράδειγμα, SPF 4. Άρα, αυτή η ελάχιστη κάλυψη, δεν μπορεί να σας προστατεύσει από ενδεχόμενο κάψιμο. Ο καλύτερος τρόπος προκειμένου ν'αποτρέψετε να γυρίσετε από την παραλία στο χρώμα του αστακού, είναι ν’απλώσετε αντηλιακό με SPF 30, ή και περισσότερο, ανάλογα πάντα με τις ανάγκες του δέρματός σας. 3) Το κολύμπι μετά το φαγητό, προκαλεί κράμπες. Μερικώς σωστό: Αν καταναλώσετε ένα μεγάλο γεύμα θα πρέπει να περιμένετε τουλάχιστον τρεις ώρες  πριν κολυμπήσετε. Μετά το φαγητό, το σώμα στέλνει τον κύριο όγκο αίματος στο πεπτικό σύστημα για την πέψη των τροφών, πράγμα που σημαίνει ότι μπορεί να υπάρξει ελλιπής αιμάτωση του εγκεφάλου και των μυών οι οποίοι θα σας βοηθούσαν στο κολύμπι. Αυτό οδηγεί σε υπνηλία και κράμπες. Αν όμως, καταναλώσετε λίγο φαγητό, για παράδειγμα ένα μικρό σνακ, μπορείτε άνετα να κολυμπήσετε.

More for you

 
 

Don't Miss