Προεμμηνοριακό σύνδρομο (PMS) και διατροφή

Παρασκευή 22 Ιουλίου 2011

Παρασκευή 22 Ιουλίου 2011

Προεμμηνοριακό σύνδρομο (PMS) και διατροφή

Εκείνες οι ημέρες του μήνα, αποτελούν για πολλές γυναίκες μια πονεμένη ιστορία. Κάποιες τροφές μπορούν όμως ν’απαλύνουν τον πόνο.

Οι ημέρες που προηγούνται της περιόδου, δεν είναι και οι πιο αγαπημένες ημέρες του μήνα. Πρηξίματα, κράμπες, λιγούρες, ημικρανίες, και ξαφνικές μεταπτώσεις στη διάθεση λόγω ορμονών, συνθέτουν το σκηνικό. Σίγουρα υπάρχουν ειδικά αναλγητικά για την αντιμετώπιση του πόνου στην περιοχή της κοιλιάς υπάρχουν όμως και κάποιες τροφές-σύμμαχοι στην αντιμετώπιση του προεμμηνορροϊκού συνδρόμου. Τι μπορείτε λοιπόν να καταναλώσετε; 1) Βιταμίνη Β: Θα τη βρείτε σε κρέας, φασόλια, σπανάκι, και δημητριακά. 2) Λιπαρά: Δεν εννοούμε το λιπάκι που έχει η μπριζόλα. Αντίθετα, τα σημαντικά για τον οργανισμό λιπαρά οξέα. Σκεφθείτε τα ω-3 λιπαρά τα οποία θα βρείτε σε σολομό, ξηρούς καρπούς, ελαιόλαδο, αβοκάντο, κλπ. 3) Γαλακτοκομικά: Δηλαδή, γάλα, γιαούρτι και τυριά με λίγα λιπαρά, τα οποία παρέχουν στον οργανισμό ασβέστιο και βιταμίνη D. 4) Αποφύγετε: Καφέ, ζάχαρη, κίτρινα τυριά, αλκοόλ, άσπρο ψωμί και υπερβολικό αλάτι το οποίο συμβάλλει στην κατακράτηση υγρών στον οργανισμό. 5) Μπορείτε να δοκιμάσετε το φυσικό έλαιο νυχτολούλουδου. Βοηθάει πολύ να περιοριστούν τα συμπτώματα. Συμβουλευτείτε σχετικά τον γυναικολόγο σας.

More for you

 
 

Don't Miss