Πώς θα βελτιώσετε τη στάση του σώματος χρησιμοποιώντας μια καρέκλα

Πέμπτη 16 Μαΐου 2019

Πέμπτη 16 Μαΐου 2019

Πώς θα βελτιώσετε τη στάση του σώματος χρησιμοποιώντας μια καρέκλα

Η καθιστική ζωή, η ενασχόληση με τον ηλεκτρονικό υπολογιστή ακόμα και η λάθος στάση χαλάρωσης στην πολυθρόνα ή ύπνου μπορούν να οδηγήσουν σε μία μόνιμα κακή στάση, με αποτέλεσμα τους χρόνιους πόνους σε μύες και οστά αλλά και την κακή όψη του κορμιού.

Διαβάστε εδώ: Πώς θα καταλάβετε ότι είστε εθισμένοι στην άσκηση

Εάν λοιπόν εργάζεστε πολλές ώρες μπροστά σε έναν υπολογιστή ή είστε συνέχεια όρθιοι και τα πόδια σας δεν αντέχουν άλλο, σας προτείνω μερικές ασκήσεις που θα σας ανακουφίσουν και θα βοηθήσουν το σώμα σας να έχει πιο σωστή στάση.

Καθίστε σε μια καρέκλα, πατήστε καλά τα πέλματα σας στο έδαφος. Τεντώστε τα χέρια ψηλά και πλέξτε τα δάχτυλα. Κινηθείτε πλάι δεξιά και αριστερά. Επαναλάβετε 10 φορές. Εισπνοή στο κέντρο, εκπνοή στο πλάι.

Καθιστοί όπως στην προηγούμενη θέση, στρίψτε τον κορμό σας προς τα δεξιά. Το δεξί χέρι πιάνει την πλάτη της καρέκλας σας, το αριστερό ακουμπάει το δεξί μηρό. Μείνε για 5 αναπνοές και αλλάξτε πλευρά.

Διαβάστε εδώ: Το τρέξιμο καίει το λίπος αλλά μόνο με αυτό τον τρόπο

Σηκωθείτε όρθιοι, πιάστε και με τα δύο χέρια την πλάτη της καρέκλας. Τεντώνετε τα χέρια σας και σκύβετε ώστε η σπονδυλική στήλη να έρθετε παράλληλα με το έδαφος. Λυγίζετε λίγο τα πόδια και απολαμβάνετε τη διάταση στην πλάτη και στα πόδια. Μείνετε για 5 αναπνοές.

Πιάνεστε από την καρέκλα σας και λυγίζετε το δεξί σου πόδι. Με το δεξί χέρι πιάνετε το δεξί πέλμα, προσπαθήστε να φέρετε το πέλμα σας προς το γλουτό. Μείνετε 8 αναπνοές και αλλάξτε πόδι. Νιώστε να διατείνεται ο τετρακέφαλος σας.

Οι παραπάνω ασκήσεις διαρκούν σχεδόν 5 λεπτά. Μπορείτε να τις επαναλάβετε αρκετές φορές μέσα στην ημέρα ώστε να νιώσετε ανακούφιση.

Από την Ιωάννα Κολιακουδάκη, Yoga & Pilates Teacher. Δασκάλα εκπαιδευτικών προγραμμάτων Yoga 200 & 300 ωρών. Ιδιοκτήτρια του The Tree Of Life Center.

Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook για να μαθαίνετε όλα τα νέα

More for you

Don't Miss