5 ασκήσεις για αψεγάδιαστο σώμα με μία μπάλα γυμναστικής

Πέμπτη 25 Μαΐου 2017

Πέμπτη 25 Μαΐου 2017

5 ασκήσεις για αψεγάδιαστο σώμα με μία μπάλα γυμναστικής

Πέντε ασκήσεις που δυναμώνουν χέρια πόδια και κοιλιά και απαιτούν συγκέντρωση. Όμως δεν θέλουμε να μας αγχώνεστε. Δεν είναι δύσκολες. Ή τουλάχιστον τόσο όσο νομίζετε. 

Επαναλάβετε την κίνηση κάθε άσκησης δέκα με δεκαπέντε φορές και κάνετε ένα διάλειμμα τριάντα δευτερολέπτων μέχρι να πάτε στην επόμενη άσκηση. Επαναλάβετε τις ασκήσεις τρεις με τέσσερις φορές την εβδομάδα και τα αποτελέσματα θα είναι ορατά σε μόλις δύο με τρεις εβδομάδες. 

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ GALLERY
0 photos

 

More for you

 
 

Don't Miss