6 πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε πριν ξεκινήσετε crossfit

Πέμπτη 01 Ιουνίου 2017

Πέμπτη 01 Ιουνίου 2017

6 πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε πριν ξεκινήσετε crossfit

Οι περισσότεροι άνθρωποι ξεκινάνε crossfit γιατί θέλουν να αποκτήσουν ένα πιο δυνατό σώμα ή να χάσουν βάρος ή να μπουν σε μια καλή φόρμα (ίσως την καλύτερη που θα έχουν στη ζωή τους). Κάποιοι είναι ήδη σε πολύ καλή φόρμα και μπαίνουν σε μία τάξη crossfit, γιατί απλά θέλουν να βάλουν μία νέα πρόκληση στη ζωή τους και ίσως και να δείξουν την αθλητική τους προσωπικότητα σε ένα γκρουπ ατόμων - για το "μπράβο" δηλαδή. Όποιος και αν είναι ο λόγος που θα ξεκινήσετε crossfit, αυτά τα πράγματα καλό θα είναι να τα γνωρίζετε.   

1. Θα σας πάρει λίγο χρόνο μέχρι να καταλάβετε τι ακριβώς κάνετε. Μην αγχθωθείτε. Μπορεί να σας πάρει μέχρι και έναν ολόκληρο χρόνο. Γι αυτό ρωτήστε πριν ξεκινήσετε αν υπάρχει κάποιο πρόγραμμα για τους newbies crossfitters, το οποίο στην ουσία είναι εισαγωγή στο crossfit. 

2. Θα πρέπει να ξεκουράζεστε περίσσότερες φορές απ' όσες θέλετε. Προκειμένου να γίνετε περισσότερο δυνατή, πρέπει να γίνουν δύο πράγματα. Πρώτον , πουσάρετε τους μύες σας να δουλέψουν περισσότερο (σηκώνοντας βάρυ, κάνοντας προπόνηση με αντιστάσεις κτλ) και δεύτερον, οι μύες σας χρειάζεται να αποκατασταθούν και να δυναμώσουν και αυτό γίνεται ενώ ξεκουράζεστε. Γι αυτό ξεκούραση απαραιτήτως! 

3. Τα workouts ενδυνάμωσης είναι σκληρά, ακόμα και αν δεν τους φαίνονται. Πέντε μικρά σετς heavy back squats, που στην συνέχεια ακολουθούνται από βάρη με ελαφριά μπάρα, μπορεί να τα κάνετε μία ολόκληρη ώρα χωρίς να ρίξετε στάλα ιδρώτα, αλλά να ξέρετε πως τη δουλειά τους την έχουν κάνει και με το παραπάνω στο σώμα σας. 

4. Μην κόψετε τους υδατάνθρακες. Οι υδατάνθρακες είναι σημαντικοί για τους ανθρώπους που κάνουν εντατική προπόνηση. 

5. Να είσαστε σίγουρες πως τρώτε αρκετά. Ίσως να μην τρώτε. Όταν θα ξεκινήσετε crossfit θα αντιληφθείτε πως η γυμναστική δεν είναι ο τρόπος για να κάψετε θερμίδες ή να χάσετε βάρος. Είναι ο τρόπος για να γίνεται πιο δυνατές και να νιώσετε καλύτερα. Σε βαριές προπονήσεις, το φαγητό (το σωστό) είναι απαραίτητο. 

6. Ετοιμαστείτε να κάνετε νέους φίλους. Ω ναι. 

 

 

 

More for you

 
 

Don't Miss