Αυτή η συνήθεια στον ύπνο σας μπορεί να σας προκαλέσει άγχος

Δευτέρα 22 Ιανουαρίου 2018

Δευτέρα 22 Ιανουαρίου 2018

Αυτή η συνήθεια στον ύπνο σας μπορεί να σας προκαλέσει άγχος

Το άγχος είναι μια κατάσταση η οποία μπορεί να προκαλέσει  σωματικές ή ψυχικές αντιδράσεις στον οργανισμό μας που τελικά μπορεί να αποβούν  βλαβερές για την υγεία μας. Αποτελεί  πηγή προβλήματος για τους περισσότερους ανθρώπους στη σύγχρονη καθημερινότητα. Ένας παράγοντας που μπορεί να επιδεινώσει το άγχος είναι η αυπνία, η οποία εκτός ότι οδηγεί σε αίσθημα κόπωσης την επόμενη μέρα, μπορεί επίσης να επηρεάσει αρνητικά και τη ψυχική σας υγεία, σύμφωνα με νέα μελέτη.

Οι ερευνητές στο Πανεπιστήμιο Binghamton διαπίστωσαν ότι ύπνος λιγότερο από 8 ώρες το βράδυ συνδέεται με ενοχλητικές επαναλαμβανόμενες σκέψεις, παρόμοιες με εκείνες που παρατηρούνται στην αγχώδη διαταραχή και στην κατάθλιψη. Επίσης όταν ο ύπνος διαταράσσεται τακτικά, μπορεί να οδηγήσει σε αρνητικές σκέψεις, αν και θα πρέπει να διεξαχθεί περαιτέρω έρευνα για να διερευνηθεί η ύπαρξη της σχέσης. Έτσι όταν δεν κοιμάστε πολλές ώρες ή διακόπτεται ο ύπνος σας κατά τη διάρκεια της νύχτας μπορεί να επιδεινώσει το συναίσθημα του άγχους.

Ευτυχώς εάν δεν υπάρχει κάποιο πρόβλημα υγείας υπάρχουν πολλές στρατηγικές που μπορούν να σας βοηθήσουν να κοιμηθείτε και κατ επέκταση να μειωθεί το συναίσθημα του άγχους. Μπορείτε για παράδειγμα να αποφεύγετε τις ψηφιακές οθόνες – smartphones, υπολογιστές- τουλάχιστον μία ώρα πριν πέσετε για ύπνο, καθώς το  φως που εκπέμπουν μπορεί να επηρεάσει τη μελατονίνη, την ορμόνη που σας βοηθά κοιμηθείτε.  Μια άλλη καλή τακτική είναι η καθιέρωση κανονικού χρόνου για να κοιμάστε και να ξυπνάτε ακόμη και τα Σαββατοκύριακα. Εάν εξακολουθείτε να αντιμετωπίζετε συνεχώς αρνητικές σκέψεις ή ανησυχία, καλύτερα να δείτε τον γιατρό σας για να βρει μια λύση που να λειτουργεί για εσάς.

More for you

 
 

Don't Miss