6+1 πράγματα που δεν γνωρίζετε για την ύπνωση

Τετάρτη 11 Απριλίου 2018

Τετάρτη 11 Απριλίου 2018

6+1 πράγματα που δεν γνωρίζετε για την ύπνωση

H Ύπνωση αν και υπάρχει εδώ και πολλά χρόνια, υπάρχει ακόμα ένα πέπλο μυστηρίου γύρω από αυτή. Παρόλο που είναι μία αναγνωρισμένη πρακτική σε πολλές ανεπτυγμένες χώρες και βοηθάει τους ανθρώπους να επιλύσουν πολλά ζητήματα που σχετίζονται με την σωματική και ψυχική τους  υγεία, παραμένουν ακόμα πολλοί μύθοι γύρω από αυτή. Πολλοί άνθρωποι στην Ελλάδα, αναρωτιούνται ακόμα εάν η Ύπνωση είναι κάτι αληθινό ή ένα κόλπο κάποιου «μάγου» για να διασκεδάσει το κοινό. Σίγουρα ένα πράγμα που δεν γνωρίζετε είναι οτι ή Ύπνωση είναι μια πολύ αληθινή κατάσταση και μπορείτε να βρείτε παλιότερα άρθρα μου, σχετικά με αυτό, με πράγματα άγνωστα στο ευρύ κοινό της Ελλάδας.

1. «Υπνωτίζετε» τον Εαυτό σας Κάθε Μέρα, Χωρίς Να το Γνωρίζετε!

 Η Ύπνωση είναι μια φυσική κατάσταση του Νου που συναντάται όχι μόνο στους ανθρώπους αλλά και στα ζώα. Δεν είναι ύπνος αλλά μία κατάσταση βαθειάς χαλάρωσης και συγκέντρωσης που βιώνετε όταν, για παράδειγμα, είστε μισοκοιμισμένοι, λίγο πριν ξυπνήσετε, ή λίγο πριν κοιμηθείτε, όταν διαβάζετε ένα βιβλίο και έχετε αποροφηθεί τόσο πολύ, που δεν προσέχετε τίποτα άλλο τριγύρω σας. Όταν οδηγείτε για μεγάλη απόσταση, αυτό συχνά σας βάζει σε αυτή την κατάσταση, επίσης, και όταν είστε αποροφημένοι μπροστά στην τηλεόραση και όταν ονειροπολείτε κατά την διάρκεια της ημέρας και πολλα άλλα. Άρα, δεν έχετε Υπνωτιστεί ποτε; Δεν θα το έλεγα.

2. Πολλοί άνθρωποι Κάνουν Εγχείρηση Σε Κατάσταση Ύπνωσης! Ναι, Σήμερα!

Ακριβώς. Και υπάρχει ο όρος «Hypnosurgery» που ορίζεται ως μια εγχείρηση όπου ο ασθενής έχει χαλαρώσει πολύ βαθειά, χρησιμοποιώντας Υπνοθεραπεία, αντί για τα παραδοσιακά αναισθητικά. Ο ασθενής έχει πλήρη επίγνωση του τι συμβαίνει γύρω του, ακόμη νιώθει αμυδρά ότι οι γιατροί κάνουν κάτι στο σώμα του, αλλά αντί για πόνο, συνήθως νιωθουν μία αίσθηση μυρμηγκιάσματος και γαργαλίσματος. Υπάρχουν πολλές ιστορίες που περιγράφουν την αίσθηση αυτή, μιας και κάθε άνθρωπος είναι μοναδικός και το βιώνει διαφορετικά.

 3. Υπάρχει μία Σχέση Μεταξύ της Δεκτικότητας στην Ύπνωση και την Ευφυία

 Και όχι με τον Τρόπο που Πιθανώς Νομίζετε Συνήθως οι περισσότεροι άνθρωποι πιστεύουν ότι αυτοί με το χαμηλότερο IQ είναι πιο δεκτικοί στην Ύπνωση. Για την ακρίβεια κάποιες μελέτες δείχνουν (και οι πιο πολλοί Υπνοθεραπευτές συμφωνούν) ότι οι άνθρωποι που είναι πιο δεκτικοί στην Ύπνωση τείνουν να είναι πιο ευφυείς και πιο δημιουργικοί – και αυτό είναι απόλυτα λογικό για κάποιον που γνωρίζει πως λειτουργεί η Ύπνωση. Οι άνθρωποι με σοβαρές ψυχικές διαταραχές δεν υπνωτίζονται, επειδή δεν είναι σε θέση να καταλάβουν τις υπνωτικές υποβολές. Οι άνθρωποι με υψηλή νοητική λειτουργία επιτυγχάνουν πολύ καλύτερα αποτελέσματα σε πολύ λιγότερο χρόνο. Αυτό είναι γεγονός.

 4. Θα Θυμάστε Ο,τιδήποτε Συμβαίνει Κατά την Διάρκεια της Ύπνωσης.

Οι άνθρωποι δεν κοιμούνται κατά την διάρκεια της Ύπνωσης. Στην πραγματικότητα, οι περισσότεροι από εμάς έχουν πλήρη επίγνωση των υποβολών που μας δίνονται και τις θυμόμαστε, σε μεγάλο ποσοστό.

5. Δεν Μπορείτε να Υπνωτιστείτε και να Πηδήξετε, Τρέξετε, Τσιρίξετε, Γαβγίσετε, ή να Κάνετε Οτιδήποτε Άλλο που Μπορεί να σας Κάνει να Νιώσετε Αμήχανα (Εκτός κι αν είναι αυτό που θέλετε)

Για να έχουν αποτέλεσμα οι Υπνωτικές Υποβολές, χρειάζεται να επιθυμείτε να συμμετάσχετε και να αποδεχτείτε την αλλαγή που η υποβολή θα προκαλέσει στο μυαλό σας. Όσοι θέλουν να κόψουν το κάπνισμα, ή να αναπτύξουν την αυτοπεποιθήσή τους, επιθυμούν την αλλαγή και επιδιώκουν τον στόχο τόσο με τον συνειδητό τους Νου όσο και με τις πράξεις τους. Η Ύπνωση απλά τους προσφέρει βοήθεια απο τον υποσυνείδητο Νου τους, ώστε να επιτευχθεί ο στόχος τους ευκολότερα και με συνέπεια. Αλλά άν κάποιος δεν θέλει πραγματικά να κόψει το κάπνισμα, κανείς Υπνοθεραπευτής στον κόσμο δεν μπορεί να τον κάνει να το πετύχει. Έτσι εάν δεν θέλετε να γαβγίσετε σαν σκύλος, δεν θα το κάνετε. Υπόσχεση!

 6. Οι Αρχαίοι Έλληνες και οι Αρχαίοι Αιγύπτιοι εφάρμοζαν τεχνικές Ύπνωσης, όπως και οι Αρχαίοι Ινδοί (Yoga Nidra)

Άρα, δεν ανακαλύφθηκε τον 19ο ή τον 20ο αιώνα. Οι αρχαίοι Έλληνες χρησιμοποιούσαν στα Ασκληπιεία την Εγκοίμηση, κάτι που προσομοίαζε με την Ύπνωση, για να προκαλέσουν ονειρικές καταστάσεις (Όναρ) στους ασθενείς τις οποίες οι ιερείς θα ανέλυαν για να βρουν την λύση στο πρόβλημα τους. Σε άλλες περιπτώσεις χρησιμοποιούσαν τεχνικές Ύπνωσης για να πετύχουν μια υψηλότερη νοητική κατάσταση που θα τους βοηθούσε να καταλάβουν το μέλλον ή την θέληση των θεών.

7. Πολλά Μοντέλα Προσωπικής Ανάπτυξης και Ψυχοθεραπευτικές Προσεγγίσεις χρησιμοποιούν Τεχνικές Ύπνωσης.

Θα συναντήσετε την Ύπνωση, σχεδόν παντού, όπως στον Νευρο Γλωσσικό Προγραμματισμό NLP, Mέθοδο Σίλβα, Mindfulness, Mind Programming, Δημιουργικό Οραματισμό, Κατευθύνομενο Διαλογισμό και πολλά άλλα.

Από τον Στέφανο Λέων. Βαούτη, Κλινικός Υπνοθεραπευτής - NLP Coach www.ypnotherapeia.gr  , info@ypnotherapeia.gr

More for you

 
 

Don't Miss