Οι τρεις πιο "εγκληματικές" σκέψεις κατά της επιτυχίας

Τετάρτη 15 Απριλίου 2015

Τετάρτη 15 Απριλίου 2015

Οι τρεις πιο "εγκληματικές" σκέψεις κατά της επιτυχίας

Πολύς λόγος έχει γίνει για τα κλειδιά της επιτυχίας στη ζωή, για βήματα που πρέπει να ακολουθούμε και για δρόμους που θα ήταν καλό να αποφεύγουμε. Tips που ξεκινούν από το πρώτο λεπτό του ξυπνήματος, ένα καλό πρωινό, η άσκηση και η διατροφή, η καλή σεξουαλική ζωή, όλα είναι σημαντικοί και ρυθμιστικοί παράγοντες για να πετύχουμε τους προσωπικούς μας στόχους.

Με δεδομένο πως επιτυχία είναι αυτό που ο καθένας αυστηρώς προσωπικά ορίζει ως στόχο, υπάρχουν κάποιες σκέψεις που κάνουμε οι οποίες μπορούν να παίξουν ανασταλτικό ρόλο στην αίσια έκβαση αυτής της ουσιαστικά αέναης προσπάθειας.

1.Συγκρίνουμε τον εαυτό μας με τους άλλους. Είναι φυσικό να συγκρίνουμε τον εαυτό μας με τους άλλους και λειτουργεί σχεδόν αυτοματικά. Ωστόσο σκεφτείτε: συγκρίνουμε τον εαυτό μας μόνο με εκείνους που θεωρούμε πως είναι καλύτεροι από εμάς. Κάνουμε μια σύντομη και αυθαίρετη αρνητική θεώρηση του εαυτού μας, αγνοώντας καθετί καλό και εστιάζοντας στις ελλείψεις μας. Ας μην σαμποτάρουμε τον εαυτό μας και την πορεία μας. Το περιβάλλον θα ήταν φρόνιμο να μην μας επηρεάζει. Ίσως η μητέρα μας θεωρεί την τάδε κίνηση σωστή ή ο σύντροφός μας έρχεται να μας υποδείξει αυτόν το δρόμο συγκριτικά με κάποιον φίλο ή γείτονα. Ο καθένας όμως έχει πάντα τις δυνατότητες του, τις επιλογές του και πάνω από όλα την προσωπική του θεώρηση, συνεπώς οι άνθρωποι δεν είναι συγκρίσιμα μεγέθη με αυτή την έννοια.

2.Βάζουμε ανέφικτους στόχους. Να θέτετε στόχους στα δικά σας μέτρα ή να ανεβάζετε τον πήχη όσο αντέχετε. Το αντίθετο θα οδηγήσει σε απογοητεύσεις και σε καταστάσεις εσωστρέφειας ή και αυτοτιμωρίας. Είναι συνηθισμένο να στοχεύουμε στο αδύνατο και στη συνέχεια να "αυτομαστιγωνόμαστε" όταν δεν καταφέρνουμε να επιτύχουμε μη ρεαλιστικούς στόχους. Προσπαθήστε να αξιολογείτε την προσωπική σας κατάσταση και τα θέλω σας. Αναζητήστε τα δυνατά σας σημεία και αναδείξτε τα στην διαδικασία βελτίωσης και επιτυχίας. Φτιάξτε ένα κοκτέιλ με συστατικά το ένστικτο και τα λογικά δεδομένα και απολαύστε το.

3.Αναμασάμε συνεχώς τα άσχημα πράγματα. Όταν μας καταβάλλει η μελαγχολία, υποτιμούμε την ικανότητά μας να αντιμετωπίσουμε καταστάσεις και να εξελιχθούμε. Επιστρέφουμε στα ίδια και στα ίδια και κατηγορούμε θεούς και δαίμονες για άτυχες παρελθοντικές φάσεις. Ας σταματήσουμε να βλέπουμε μόνο τα λάθη. Ας είμαστε δίκαιοι με τον εαυτό μας, εστιάζοντας ισοδύναμα σε όσα πάνε καλά και σε όσα πάνε λιγότερο καλά. Υποστηρίξτε τον ίδιο σας τον εαυτό.

Να θυμάστε πως οι σκέψεις δεν είναι γεγονότα, μα με την κατάλληλη διαχείριση,

μπορούν να οδηγήσουν σε μεγαλειώδη αποτελέσματα.

More for you

 
 

Don't Miss